سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برداشت ۱۰۵ هزار تن گندم در اسلام آبادغرب

معاون برنامه‌ریزی فرماندار اسلام آبادغرب گفت : پیش‌بینی می‌شود از ۵۹ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان که زیرکشت گندم آبی و دیم رفته، ۱۰۵ هزار تن گندم برداشت شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،میرحسن رحیمی معاون برنامه‌ریزی فرماندار اسلام آبادغرب گفت : ۵۹ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب زیر کشت گندم آبی و دیم است که پیش‌بینی می‌شود از این میزان سطح زیر کشت ۱۰۵ هزار تن گندم برداشت شود.

وی گفت : با توجه بارش‌های مناسب سال زراعی جاری می‌توانیم شاهد افزایش تولید ۱۰ درصدی گندم در شهرستان اسلام آبادغرب نسبت به سال گذشته باشیم.

وی ادامه داد: ۱۱ هزار و ۱۹۰ هکتار از ارضی کشاورزی شهرستان زیر کشت محصول جو آبی و دیم است که پیش‌بینی می‌شود، ۲۱ هزار تن جو از این مزارع برداشت شود.

این مسؤول اظهار داشت: کار برداشت غلات از اوایل تیرماه در مزارع شهرستان شروع و ۲۰۰ دستگاه کمباین مهاجر و بومی برداشت غلات این مزارع را در شهرستان را انجام می‌دهند.

رحیمی گفت: هفت مرکز خرید در شهرستان برای تحویل محصول گندم و جو کشاورزان در نظر گرفته شده و اکیپ‌های جهاد کشاورزی کار نظارت بر برداشت و مراکز خرید را برعهده دارند .

 

 

انتهای پیام/د

۵۹ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت گندم آبی و دیم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.