سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو نماینده مازندران در اردوی تیم ملی ترامپولین

دو نماینده مازندرانی از ۲۶ خرداد در اردوی تیم ملی ترامپولین تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مرحله جدیدی از اردوی تیم ملی ژیمناستیک ترامپولین برای حضور در مسابقات جهانی روسیه و کسب سهمیه المپیک از ۲۶ خرداد تا یکم تیرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود. محمد سعید آبادی، سید حسین حسینی، امیررضا مسگری و مهدی نجفی ورزشکاران حاضر در این اردو خواهند بود که نجفی اهل مازندران است.
 
مجید موسوی مربی جوان و شاخص استان و دبیر هیات ژیمناستیک هم به عنوان مربی و آنالیزور هدایت تیم ملی را بر عهده دارد. مسابقات ترامپولین قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک شهریورماه در روسیه برگزار خواهد شد.
 
ترامپولین یا جَست‌ورزی یکی از رشته‌های ورزشی ژیمناستیک است. ترامپولین در زبان عام به تشک پرش درجا و بپر بپر شناخته می‌شود. مسابقات این رشته بر روی وسیله‌ای به نام ترامپولین (جَستانه) انجام می‌شود که یکی از اسباب‌های تمرینی مهم ورزش ژیمناستیک است. مسابقات این ورزش به صورت انفرادی یا دو نفره برگزار می‌شود.
 
فردی که به اجرای حرکات ورزشی ـ نمایشی بر روی جستانه می‌پردازد جست‌ورز نامیده می‌شود.
 

این ورزش نه تنها موجب تناسب اندام و کاهش وزن می‌شود بلکه موجب تقویت سیستم لنفاوی و سمزدایی از بدن می‌شود. غدد لنفاوی بدن فاقد عضله جهت فعالیت و سم زدایی است و فقط به واسطه تحرک و فعالیت عمل سم زدایی را انجام می دهند.


انتهای پیام/آ
 


به مانند گذشته در اردوی تیم ملی ترامپولین نفراتی را از مازندران می‌بینیم

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.