سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایستادگی و خودباوری رمز استقلال و عزت ملت ایران

امام جمعه مهریز گفت: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان استقلال و عزت خود را حفظ کرده و کار‌های بزرگی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز در خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک این عید بزرگ گفت: ملت سرافراز ایران با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس ثابت کردند با ایستادگی و مقاومت و بدون کمک و یاری دشمنان می‌توانند کار‌های بزرگی را انجام دهند.

امام جمعه مهریز افزود: ایستادگی و مقاومت ملت ایران، دشمنان را مایوس و ثابت کرد بدون کمک آن‌ها می‌توان کار‌های بزرگی انجام داد و مستقل ماند.

وی ادامه داد: مسئولان و دستگا‌های دولتی در جهت رفع مشکلات و مسائل اقتصادی مردم تلاش بیشتری داشته باشند و مردم نیز در این اوضاع اقتصادی صبرو تحمل بیشتری از خود نشان دهند.

حجت السلام محی الدینی با اشاره به برگزاری اولین نماز عید فطر به طور یکپارچه و هماهنگ گفت: این آرزوی چندین ساله مردم و مسئولان شهرستان بوده که با تلاش‌های فراوان، این امر محقق شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ماه رمضان ماه رهایی از گناه و آلودگی است و همه ما باید بکوشیم تا دامن خود را به رذایل و ناپاکی‌ها آلوده نکنیم.

حجت السلام محی الدینی تاکید کرد: مساجد باید همچنان مانند ماه رمضان پر رونق و به عنوان مرکز ترویج علم، فرهنگ ومعنویت و مکانی برای بالا بردن وحدت و انسجام مردم مهریز باشد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز عید فطر مهریز

برچسب ها: عید فطر ، رمضان 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.