سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه آبادان؛

مسئولان نظام مقدس اسلامی قدر مردم همیشه در صحنه را بدانند

امام جمعه آبادان با بیان اینکه مسئولان نظام مقدس اسلامی قدر مردم همیشه در صحنه را بدانند، گفت: قدر مردم دانستن در گره گشایی و اولویت دانستن مشکلات آنها تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام علی ابراهیم پور امام جمعه آبادان روز چهارشنبه در آیین نماز عید فطر در جمع نمازگزاران آبادان گفت: مردم ایران اسلامی نشان داده اند در خط و اهداف امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ثابت قدم بوده، و لحظه‌ای کوتاه نیامده و این را با حضور ارزشمند خود در روز قدس و سالروز ارتحال امام خمینی (ره) نشان دادند.

وی با اشاره به پهن کردن سفره‌های افطاری در ماه مبارک رمضان برای نیازمندان در آبادان ادامه داد: ۲ سفره از سوس رهبر معظم انقلاب اسلامیدر ماه مبارک رمضان در آبادان پهن شده و نیازمندان دعوت شدند؛ این یک سنت ارزشمندی که مولای ما و رهبر معظم انقلاب از ما می‌خواهد و خدا را شکر در این خصوص در این شهر سنگ تمام گذاشته شد.

امام جمعه آبادان همچنین با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) افزود: امام پارسا، ظلم ستیز، پرهیزگار، زاهد، شجاع، عدالت خواه و با مردمش صادق بود و مدیران ما باید از آن الگو بگیرند و ویژگی‌های امام را داشته باشند.

حجت الاسلام ابراهیم پور گفت: امام ساده زیست و دشمن شناس بود و در مقابل دشمنان با همه وجودش ایستاده بود.

وی ادامه داد: ۱۵ خرداد سرآغاز شکوفایی نهضت و انقلاب بزرگ امام عظیم الشان ما بود و به تعبیری حرکتی اسلامی بودن نهضت را فریاد زده و قیامی بود که آغازش از سوی مردم بود.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه هابه ویژگی‌های شخصیت بارز رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: ۳۰ سال از ولایت و حاکمیت جامعه اسلامی و امامت آیت ا… خامنه ای می‌گذرد و ارزیابی عملکرد ایشان بهترین شاهد و نشانه برای اثبات شایستگی این امام حاضر انقلاب ما است.

حجت الاسلام ابراهیم پور ترسیم خط مشی روشنی رهبر معظم انقلاب برای جهت گیری کلی نظام و نیازمندی‌های این انقلاب را بی نظیر بیان کرد و گفت: توجه به مشکلات کشور و مطالبه گری و مدیریت کشور در بحران‌های پس از ارتحال امام راحل (ره) تاکنون بی نظیر است.

امام جمعه آبادان ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب در مقابل دشمن شجاع است و نظام ما را از دل توفان‌های سهمگین که وجود داشته با موفقیت عبور داده است.

وی خدامحور، تکیه بر اسلام ناب، مردمی بودن، قانونمند بودن را از خصیصه‌های رهبر معظم انقلاب بیان کرد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نماز عید فطر در آبادان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.