سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویری از نوه‌های رهبر انقلاب در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

تصویری از حضور نوه‌های کم سن و سال رهبر معظم انقلاب در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز و همزمان با سی‌امین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(رحمه‌ الله علیه) با حضور در حرم مطهر امام راحل(ره) به سخنرانی در جمع هزاران نفری مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

ایشان در این دیدار راز و سِرّ تداوم جاودانه‌ جاذبه‌ بی‌نظیر امام راحل را، مختصات شخصیتی و موهبت‌های خدادادی ایشان خواندند و با تشریح ابعاد و اجزاء «راه و منطق مقاومت و ایستادگی» به‌ عنوان درس بزرگ امام برای ملت و مسئولان تأکید کردند: این فکر و راه پرجاذبه هر روز بیش از پیش ملتها را به خود جلب میکند و ملت ایران و مسئولان نظام نیز این راه روشن الهی را تا رسیدن به نقطه‌ی بازدارندگی در همه‌ی ابعاد اقتصادی، سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی ادامه خواهند داد.

در ادامه تصویری از حضور نوه‌های کم سن و سال رهبر معظم انقلاب در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۸ تير ۱۳۹۸
چه نازه اون پیراهن خاکی
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
خدا حفظشون کنه
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
چقدر ناز هستند