سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش کوبا به محدودیت جدید آمریکا: از فشارهای واشنگتن نمی‌ترسیم

«میگوئل دیاز کانل» رئیس‌جمهور کوبا، اعلام کرد محدودیت‌های جدید واشنگتن برای سفر اتباع آمریکایی به کوبا، این کشور را «مرعوب» نمی‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، کوبا اعلام کرد از محدودیت‌های جدید آمریکا نمی‌ترسد. «میگوئل دیاز کانل» رئیس‌جمهور کوبا، روز سه‌شنبه گفت محدودیت‌های جدید واشنگتن برای سفر اتباع آمریکایی به کوبا، این کشور را «مرعوب» نمی‌کند.

وی در توئیتر با بیان این که «کوبا با تهدیدات و محدودیت‌های جدید مرعوب یا متحیر نخواهد شد» افزود: کار، خلاقیت، تلاش و مقاومت پاسخ آن‌ها است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای با ادعای ”نقش بی‌ثبات‌کننده“ کوبا در نیمکره غربی و حمایتش از دشمنان آمریکا در کشور‌هایی مانند ونزوئلا و نیکاراگوئه، سفر‌های آموزشی گروهی به کوبا را نیز ممنوع اعلام کرد. بر اساس این بیانیه، آمریکا دیگر اجازه سفر کشتی‌های مسافرتی و تفریحی و همچنین هواپیما‌های خصوصی و شرکتی به کوبا را نخواهد داد.

«برونو رودریگز» وزیر امور خارجه کوبا نیز در پیامی در توئیتر تحریم‌های جدید علیه کوبا را به شدت رد کرد و افزود این اقدام آمریکا با هدف تحت فشار گذاشتن اقتصاد کوبا و ضربه زدن به استاندارد‌های زندگی مردم این کشور انجام می‌شود تا بتواند به زور امتیازات سیاسی بگیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.