سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

استاندار ایلام گفت: عید سعید فطر تولدی دوباره و روز رحمت و پاداش برای آن‌هایی است که در این ماه مبارک اخلاص و ایمان را جایگزین هوای نفس کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛متن پیام «قاسم سلیمانی دشتکی»، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ‌

 

اکنون که رمضان ماه رحمـت و مغفرت، ماه ضیافـت الهـی در میعادگاه فطر به پایان رسـید عطر دلانگیز ایمان و اخلاص در دل‌ها به مشام می‌رسد. امید که دل و جان را در چشمه طاعت و عبادت خدای متعال جلا و اندیشه و احساسمان را با پرهیزگاری و تقوا ممزوج و از فرصت‌های روح افزا و سعادت بار سحری میوه خلوص و صفا چیده باشیم و ایمانی عمیق و استوار برای مقابله با هر آنچه تباهی و ناپاکی است کسب کرده باشیم.

 

از این رو عید سعید فطر تولدی دوباره و روز رحمت و پاداش برای آن‌هایی است که در این ماه مبارک اخلاص و ایمان را جایگزین هوای نفس کرده اند.

 

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران عزیز در ماه مبارک رمضان عید سعید فطر را به مردم عزیز و شریف استان ایلام تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ه

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

 

قاسم سلیمانی دشتکی - استاندار ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.