سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زاهدان ؛

تنها گزینه سعادت دنیا و آخرت ما ادامه مسیر اسلام و انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تنها گزینه سعادت دنیا و آخرت ما ادامه مسیر اسلام، انقلاب، امام راحل(ره) و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلی المهدی زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی نیز اظهار داشت: عید سعید فطر را به تمام عزیزان تبریک عرض می‌کنم از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهیم این عید بزرگ را بر همه ما و مبارک بگرداند و از تمام شر‌ها به دور نگه دارد و خیر‌ها را به ما نیز عطا کند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان با همه خوبی هایش تمام شد و امروز نیز روز با سعادت و بزرگی است و سعی کنیم که از این روز به خوبی استفاده کنیم.

وی گفت: ماه مبارک رمضان که گذشت ماه تمرین تقوا بود و ماه انس با قرآن است پس باید ببینیم بعد از یک ماه تشنگی و گرسنگی توانسته ایم نیازمندان را درک کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محامی در ادامه نیز افزود: امروز روز عید فطر است و روز مزد و پاداش الهی برای کسانی که توانستند یکماه به درگاه خدا نیایش کنند.

وی گفت: دیروز چهاردهم و امروز پانزده خرداد است دو واقعه مهم در نظام جمهوری اسلامی که قیام پانزده خرداد شروع مسیر انقلاب بود و همه ما مردم این کشور قدر دان امام امت با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستیم.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروزه مسیر انقلاب را با مقاومت همراه رهبری فرزانه پیش خواهیم برد و سعادت دنیا و آخرت ما ادامه دادن راه امام امت و رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز عید فطر در زاهدان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.