سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات هزاران نفر از کارکنان راه آهن فرانسه در پاریس

هزاران نفر از کارکنان راه آهن فرانسه در پایتخت این کشور در تظاهراتی با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعار، سیاست‌های دولت مکرون را محکوم کردند و خواهان رسیدگی به وضعیت حقوقی خود شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، هزاران نفر از کارکنان راه آهن فرانسه در شهر پاریس، پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

حاضران نفر در این تظاهرات با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعار، سیاست‌های دولت مکرون را محکوم کردند و خواهان رسیدگی به وضعیت حقوقی خود شدند.

بر روی یک پلاکارد نوشته شده بود: "راه آهن ملی فرانسه به ملت تعلق دارد و به انگل‌های مالی تعلق ندارد."

لورن بران نماینده اتحادیه کارکنان راه آهن فرانسه گفت: «آنچه که ما نگران آن هستیم به پیش نویس لایحه قانونی می‌شود که به واقعیت روزمره زندگی ما بدل شده است. کارکنان شاهد بسته شدن ایستگاه‌ها هستند. کارکنان شاهد اخراج شمار بیشتری از همکاران خود در برخی خطوط و پایانه‌های بارگیری هستند.»

وی افزود: « این موضوع سبب شده است که حقوق اجتماعی آن‌ها در تهدید باشد. به نظرم افراد کمی به منافع خود رسیده اند. سه ماه اعتصاب، خانواده‌های ما و زندگی آن‌ها را تحت تاثیر خود قرار داد، اما امروز بار دیگر همه عصبانی هستند، زیرا ما نتوانسته ایم به راه حل‌هایی مورد نظر خود برسیم.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.