سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام راحل همه برنامه‌های مستکبران بر هم ریخت

نماینده ولبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ی‎فقیه در استان همدان: امام خمینی (ره) همه برنامه‌های مستکبران بر هم ریخت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ، نماینده ولی‎فقیه در استان همدان امشب در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه و آمریکا و شوروی در برابر اندیشه‌های امام راحل نتوانستند مقاومت کنند گفت: امام خمینی(ره) عصر جدیدی در دنیای امروز ایجاد کرد، مستکبرین را کنار زد و آمریکا را مرکز ثقل استعمار معرفی کرد و به مقابله با آن برخاست.

وی با بیان اینکه دشمن هنوز با شنیدن نام امام خمینی(ره) بر خود می‌لرزد گفت: دشمنان به دنبال تحریم آرمان و اندیشه امام راحل هستند و امروز بر همه ما واجب است که در مسیر آرمان ایشان گام برداریم.

نماینده ولی‎فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز سالروز ارتحال مردی است که اسلام را بهمعنای واقعی کلمه احیا کرد اظهار کرد: امام خمینی(ره) اسلام را از گوشه عزلت به متن جامعه آورد که این اتفاق در طول تاریخ اسلام کم‌نظیر بود.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به دلیل راه الهی که در پیش گرفته بود مورد هجمه دشمنان قرار گرفت و همچنان این هجمه‌ها ادامه دارد افزود: البته خداوند متعال این مرد بزرگ را برای اسلام نگاه داشت.

نماینده ولی‎فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه دشمن هنوز با شنیدن نام خمینی(ره) بر خود می‌لرزد تصریح کرد: امام خمینی(ره) در علم اخلاق و اخلاق عملی پیشرو بود، به دلیل غالب بودن بعد سیاسی به وجهه اخلاقی این شخصیت بزرگ کمتر توجه شده است.

وی با بیان اینکه نسل سوم و چهارم نیز باید با مکتب اخلاقی امام(ره) آشنا شوند ادامه داد: درس اخلاق امام خمینی(ره) در قم برگزار می‌شد و بر اخلاق و رفتار شاگردان تأثیر به سزایی داشت.

شعبانی با اشاره به اینکه همه نزدیکان امام راحل شهادت می‌دهند که کارهای ایشان برمبنای هوای نفس نبود خاطرنشان کرد: همه اقداماتی که ایشان در حوزه سیاسی و دینی انجام داد ذره‌ای برخواسته از هوای نفس نبود.

نماینده ولی‎فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه امام(ره) یک سیاست‌مدار به تمام معنا بود افزود: امام(ره) زمانی که در قم یک طلبه جوان بود، به مجلسی می‌رفت که آیت‌الله مدرس نشسته بود تا با سیاست آشنا شود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل اگر احساس می‌کرد نیاز است فریاد می‌زد تصریح کرد: فریاد امام خمینی(ره) در فیضیه قم ارکان نظام شاهنشاهی را لرزاند.

شعبانی با بیان اینکه امام(ره) فرزند خود را از دست داد اما با این وجود ایستادگی کرد ادامه داد: امام راحل مرد مقاومت به معنای واقعیت بود چون ابرقدرت عالم را خداوند می‌دانست.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با نگاه به نتیجه تکلیف‌محور بود خاطرنشان کرد: امیدواریم که اخلاق و عرفان امام در جامعه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی‎فقیه در استان همدان با بیان اینکه امام(ره) در عرصه سیاست اخلاقمدار بود گفت: در آستانه انتخابات قرار داریم و همه فعالان باید بدانند ابتدا باید اخلاق‌مدار باشند در غیر این صورت از راه امام(ره) فاصله گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: امروز وصیت‌نامه امام(ره) باید در مدارس آموزش داده شود تا نسل‌های دوم، سوم و چهارم هرچه بیشتر با اندیشه‌های ایشان آشنا شوند.

شعبانی با بیان اینکه امروز دشمن آرمان امام(ره) را نشانه رفته است افزود: دشمنان به دنبال تحریم آرمان و اندیشه امام هستند و امروز بر همه ما واجب است که در مسیر آرمان ایشان گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه اندیشه‌های امام، حرف روز است تصریح کرد: امروز در کشور نیاز به وحدت و توجه به مقاومت داریم تا با اتکا به قدرت لایزال الهی، قدرت‌های بشری را نادیده بگیریم و روی پای خود بایستیم.

نماینده ولی‎فقیه در استان همدان گفت: وقتی سخنان امام و رهبری را با هم تطبیق می‌دهیم می‌بینیم که مقام معظم رهبری فرزند خلف و نزدیک‌ترین فرد به امام خمینی(ره) است 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان هم با بیان اینکه حضور پرشور در این مراسم نشانه ادامه راه و اندیشه امام راحل است اظهار کرد: در چنین روزی باید سی‌امین سال رهبری و زعامت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را نیز گرامی بداریم.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلیان با اشاره به اینکه 200 سال استکبار جهانی همه کشورها را در اختیار گرفته بود افزود: این امام بود که این سلطه استکبار 200 ساله را نه تنها در ایران بلکه در عرصه دنیا خنثی کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما و مقاومت در دنیا طرفدار دارد تصریح کرد: جبهه مقاومت می‌رود تا پرچم را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام عصر(عج) تقدیم کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مردم با وجود همه تهدیدها و تحریم‌های دشمن مقتدرانه ایستاده‌اند و راهی را که آغاز کرده‌اند ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ا

استکبار جهانی آرمان امام(ره) را نشانه گرفته است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.