سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد نماینده الیگودرز از بی‌برنامگی مسئولان در جذب اعتبارات عمرانی برای لرستان

نماینده مردم الیگودرز در مجلس از بی‌برنامگی مسئولان در جذب اعتبارات عمرانی برای لرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، محمد خدابخشی، نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم برنامه‌ریزی مناسب برای جذب اعتبار پروژه‌های عمرانی در استان لرستان، گفت: آخرین مهلت جذب اعتبارات عمرانی مربوط به سال ۹۷ تا تاریخ ۳۱ تیر ماه امسال است و این در حالی بوده که در بخشی از محور‌های مواصلاتی با وجود تخصیص‌های خوبی که در نظر گرفته شده بود متاسفانه هنوز جذب اعتبار صورت نگرفته است.

خدابخشی افزود: یکی از محور‌های مهم مواصلاتی، محور الیگودرز به مسجد سلیمان است که از اعتبارات سال گذشته ۸ میلیارد تومان اعتبار شب عید برای آن در نظر گرفته شد، اما این اعتبار هنوز جذب نشده است.

وی اظهار داشت: برای قطعه الیگودرز در محور الیگودرز_داران نیز ۳ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۹۷ باقیمانده و این در حالی است که نقشه‌ها و مشخصات هنوز در اختیار پیمانکار جدید قرار نگرفته است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: در محور الیگودرز_ خمین نیز ۳ میلیارد تومان از اعتبارات سال ۹۷ برای قطعه الیگودرز در شب عید تخصیص گرفته شد که هنوز جذب نشده و نه زیر گذر خمه در این مسیر احداث شده و نه نواقص موجود در این محور به طور کامل رفع شده است.

خدابخشی ضمن انتقاد از عدم رفع مشکلات جاده‌های روستایی یادآور شد: در خصوص اعتبارات ابلاغ شده راه‌های روستایی و روکش آسفالت و بازسازی این مسیر‌ها و بازآفرینی شهری نیز همین مشکل وجود دارد.

وی عملکرد برخی مسوولان استان در حوزه عمرانی را دارای ضعف دانست و بیان داشت: عدم نظارت بر پروژه‌های عمرانی و بی‌تفاوتی برخی مسوولان موجب شده دولت در حوزه عمرانی در لرستان عملکرد مطلوبی نداشته باشد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: انفعال مسوولان استان در این خصوص و عدم رفع مشکلات پیمانکاران، عدم نظارات بر بخش پیمانکاران و حتی عدم تمکین پیمانکاران از مسوولین مربوطه، باعث تضییع حق مردم لرستان شده است.

خدابخشی خواستار توجه مسوولان دولتی در لرستان به حل مشکلات مردم و تلاش برای جذب اعتبارات عمرانی در زمان باقی مانده و پیگیری ردیف‌های ملی ایجاد شده در بودجه ۹۸ برای الیگودرز شد و افزود: مدیرانی که در جذب اعتبار برای رفع مشکلات مردم ناتوان بوده و عملکرد مناسبی ندارند بهتر است خودشان استعفا دهند و کار را به افراد توانمند بسپارند.

انتهای پیام/ر

 نماینده الیگودرز از بی‌برنامگی مسوولان در جذب اعتبارات عمرانی برای لرستان انتقاد کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.