سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با هدف بررسی عملکرد تیم آتش نشانی در هنگام حادثه صورت گرفت؛

انجام مانور ایمنی در پتروشیمی شهید تندگویان

شرکت پتروشیمی تندگویان اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۴ مانور عملیاتی با هدف بررسی عملکرد تیم آتش نشانی در هنگام حادثه و آتش سوزی، در این شرکت انجام شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شرکت پتروشیمی تندگویان، در شبانه روز گذشته ۴ مانور عملیاتی در ساعت‌های ۱۰ , ۱۴ , ۲۲ و ۴ صبح انجام شد.

در این مانور‌های موفقیت آمیز که با هدف بررسی عملکرد تیم آتش نشانی در هنگام حادثه و آتش سوزی در واحد CTA۱ انجام شد، واحد‌های عملیاتی آتش نشانی به اجرای انجام عملیات اطفا حریق و نجات پرداختند.

طی این عملیات رییس اداره ایمنی و آتش نشانی و همچنین کشیک ارشد مجتمع نیز حضور داشتند و از نزدیک بر نحوه انجام مانور نظارت کردند.


بیشتر بخوانید: آغاز عملیات اجرایی طرح پتروشیمی در سنقر کرمانشاه


در این مانور که برای اولین بار در پتروشیمی شهید تندگویان برگزار شد جهت بررسی آمادگی نیرو‌های آتش نشانی در ساعات تعویض شیفت و اوقات غیر عادی انجام شد و مقرر گردید جهت حفظ و ارتقا مهارت‌های نیرو‌های آتش نشانی این مانور از این به بعد ماهیانه در مجتمع اجرا شود.

پس از اجرای مانور بلافاصله واحد فرماندهی عملیات ایمنی و اتش نشانی اقدام به مشخص کردن نقاط قوت و ضعف احتمالی نمودند و ضمن بررسی موارد، دستور العمل و موارد مهمی که در جهت ارتقا و بهبود واحد‌های عملیات مورد نیاز بود بررسی و آماده اجرا شد.

با توجه به بازخورد مناسبی که از نحوه عملیات مانور اطفا حریق دریافت شد، واحد ایمنی و آتش نشانی در انجام وظایف محوله خود بیش از پیش بر انجام این دست مانور‌ها و کسب هر چه بیشتر آمادگی در شرایط اضطراری تاکید کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.