سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ملایر در سی امین سالگرد ارتحال امام راحل؛

امام خمینی(ره) تربیت یافته اسلام بود

امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) عظمت اسلام و حقیقت نورانی اسلام را به دنیا نشان داد، گفت: امام راحل تربیت یافته اسلام بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر در سی امین سالگرد بزرگداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در جمع گروه های مختلف مردم و مسئولان این شهرستان تأکید کرد:  امام، اسلام را از انزوا بیرون آورد و نشان داد اسلام توان اداره جامعه بشری را دارد.

وی افزود: در طول تاریخ کارکرد دین را در امور تدین می‌دیدند و در اعتقادات و عبادات دینی خلاصه می‌کردند، اما امام همه ابعاد اسلام را نشان داد.

برقراری ادامه داد: امام خمینی(ره) اگر تردیدی در اسلام می داد هیچ وقت انقلاب نمی‌کرد و شعار نه شرقی و نه غربی را نمی‌داد.

امام جمعه ملایر یادآور شد: امام به ما یاد داده است اگر کسی اعتقادات و قلب و روحش به قرآن مزین باشد می‌تواند در برابر همه مستکبران بایستد.

این مسئول با تأکید بر اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی هنرش پایه ریزی اسلام در کشور به طور کامل بود، ابراز داشت: اسلام عبارت است از مجموعه‌ای که دنیا و آخرت انسان را اداره کند و به آنان نشان داد در برابر زورگویان بایستد و مستقل زندگی کند.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه شما روحیه عزتمندانه دارید، افزود:  این اسلام نویدبخش را امام به ما هدیه داد و کسانی که اسلام آمریکایی را می‌پذیرند خود آمریکا را پذیرفته اند.

انتهای پیام/ د 

امام خمینی(ره) حقیقت نورانی اسلام را به دنیا نشان داد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.