سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهم‌ترین وظیفه حقوقی وقف حفظ عین موقوفه است

رئیس اداره حقوقی ـ ثبتی اداره‌کل اوقاف استان کرمانشاه گفت: مهم‌ترین وظیفه حقوقی وقف را حفظ عین موقوفه و اجرای نیات واقفان است.

به گزارش خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شهرام جلیلیان رئیس اداره حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بر تعیین تکلیف رقبات موقوفات فاقد رابطه و قرارداد‌های منقضی شده تاکید کرد و گفت: احیای موقوفات یکی از مهمترین و اصلی‌ترین اهداف این اداره است که همه همکاران برای رسیدن به این هدف باید هماهنگ و پیگیر باشند.

وی مهم‌ترین وظیفه حقوقی وقف را حفظ عین موقوفه و اجرای نیات واقفین خیراندیش دانست و افزود: اداره حقوقی در طول سال برنامه مدون و مشخصی در دو حوزه حقوقی و ثبتی دارد و از تمام ظرفیت‌های لازم استفاده می‌کند تا در جهت احیای حقوق وقف و موقوفات گام بردارد.

جلیلیان گفت: يکی از مهم ترين تمهيدات دين اسلام در راستای دور انديشی و تامين آينده مسلمين و فرزندان ايشان پايه ريزی سنت حسنه وقف است،چنان که وقتی به قرآن کريم و روايات اهل بيت (عليهم السلام) و سنت عملی ايشان رجوع می کنيم، اهميت دو چندان اين سنت زيبا را در می يابيم.

وی افزود: در همین راستا با برنامه ریزی در تلاش هستیم که در راستای حقاق حق واقفین و عمل به نیات آنان  شاهد گسترش این سنت حسنه در استان باشیم.
انتهای  پیام/ز

يکی از مهم ترين تمهيدات دين اسلام پايه ريزی سنت حسنه وقف است

برچسب ها: قرآن ، ائمه اطهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.