سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست جمع خوانی کتاب "شکوفه‌های لبخند" در کتابخانه عمومی قائم صالحشهر گتوند

کتابدار کتابخانه عمومی قائم صالحشهر در شهرستان گتوند از برگزاری نشست جمع خوانی کتاب "شکوفه‌های لبخند" در این کتابخانه خبر داد.

شیرین زمانی، کتابدار کتابخانه عمومی قائم صالحشهر در شهرستان گتوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نشست جمع خوانی کتاب «شکوفه‌های لبخند» در این کتابخانه با حضور کودکان برگزار شد.

وی بیان داشت: در این نشست، ابتدا کتاب «شکوفه‌های لبخند»، مجموعه خاطرات دوران کودکی فرزندان و نوه‌های امام خمینی (ره) برای کودکان معرفی شد.

زمانی تصریح کرد: علاوه بر نشست جمع خوانی، میز نمایش منابع مربوط به شخصیت والای امام خمینی (ره) نیز برپا گردید.

کتابدار کتابخانه عمومی صالح شهر ضمن معرفی کامل کتاب به بیان برخی وقایع دوران انقلاب اسلامی پرداخت و سپس با انتخاب خود اعضا، چند مورد از خاطرات جمع خوانی شد.

در کنار برگزاری این آیین جمع خوانی، میز نمایش منابع مربوط به شخصیت والای بنیانگذار انقلاب اسلامی و روز قدس نیز در کتابخانه با همکاری کودکان برپا شد.

شایان ذکر است، جلد دوم کتاب شکوفه‌های لبخند که توسط خانم مرضیه غفار نوشته شده که شامل ۹ عنوان خاطره از جمله برف بازی، قد بلند، مشاعره و ... است که هرکدام از این خاطرات توسط نوه و اقوام نزدیک امام (ره) به زبان کاملا کودکانه نوشته شده است.

انتهای پیام/گ

برگزاری نشست کتابخوانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.