سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری و کار

فرماندار ویژه آبادان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به منظور اشتغال و کمک به رونق تولید پروژه‌های جدید و متعددی را تعریف و اجرایی کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: فاز ۲ پالایشگاه پروژه‌ای دولتی است که وقتی بخش‌های مختلف کاری آن تمام می‌شود افرادی که جذب شده‌اند، اخراج می‌شوند و این امری عادی است اما در کنار این باید پروژه‌های جدید دیگری نیز تعریف و اجرایی شوند تا این همه جوان جویای کار نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همه حق داشتن شغل را دارند، ادامه داد: وظیفه ما ایجاد اشتغال است و به طور حتم با ایجاد شغل فقر و بیکاری افراد رفع و پرونده‌های قضائی نیز کاهش می‌یابد.

فرماندار ویژه آبادان افزود: امید می‌رود تا تجربیات تلخ گذشته تکرار نشود.

موسوی با بیان اینکه امنیت و رسیدگی‌های انتظامی حق مردم است، گفت: باید به لحاظ امنیتی و نظامی برنامه  ریزی های جدی تری انجام شود و برای این منظور صد داریم تا آبادان را به بلوک‌های کوچک‌تر تقسیم کرده و کارها را به شکل بهتر و جدی تر دنبال کنیم.

وی گفت: ادارات باید در هنگام انجام پروژه‌های عمرانی شأن با معاونت عمرانی فرمانداری هم افراطی داشته باشند تا کارها به خوبی پیش برود.

فرماندار ویژه آبادان با تاکید بر رعایت بهداشت عمومی، کلرزنی آب شرب شهری و روستایی، دفع مناسب فاضلاب و توجه جدی به موضوع پسماند شهری از سوی مسئولان مربوطه افزود: متأسفانه برخی از ادارات خود را موظف به پاسخگویی به هیچکس نمی‌دانند، ۱۱۵ ارگان در شهر داریم که اداره اند اما همین که مسئولانشان در جلسات حضور پیدا نمی‌کنند مبین آن است که پاسخگوی مردم هم نیستند.

موسوی ادامه داد: قصد داریم که با تعامل و خواهش کارها انجام شود و مدیران علاوه بر مردم به طور خاص پاسخگوی رسانه‌ها باشند.

انتهای پیام/ د

 دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.