سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ رضایی خبر داد

ممنوعیت تردد خودرو‌های سواری و کامیون‌ها در اطراف حرم مطهر از ساعت ۱۳

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از اعمال محدودیت‌های ترافیکی جدید در اطراف حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

سرهنگ مجید رضایی معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی جدید در اطراف حرم مطهر امام خمینی (ره) اظهار کرد: مأموران فاتب از ساعت ۸ صبح امروز (سه‌شنبه چهاردهم خرداد ماه) محدودیت‌های ترافیکی برای تردد کامیون‌ها را در مسیر جنوب به شمال جاده قدیم قم از پل قاسم آباد و کهریزک اعمال کردند.

وی افزود:  همچنین محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای نیز برای تردد خودروهای سواری که قصد عزیمت به حرم مطهر امام خمینی (ره) دارند را از ساعت ۱۳ امروز اعمال خواهیم کرد.

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب ادامه داد: محدودیت‌های ترافیکی جدید در مسیر جنوب به شمال جاده قدیم قم از محدوده پل حسن آباد اجرا خواهد شد و در مسیر شمال به جنوب از محدوده شهید رجایی محدودیتی نداریم و تردد در حال انجام است.

سرهنگ رضایی گفت: در محور شهید رجایی به شهید علامه عسگری غرب برای تردد خودروهای سواری‌ به جز خودرو‌ها و اتوبوس‌های حامل زائران حرم مطهر محدودیت در نظر گرفته شده است.

معاون ترافیک پلیس راهور فاتب تصریح کرد: همچنین محدودیت‌های ترافیکی را برای خودروهای سواری و کامیون‌ها به جز خودروها و اتوبوس‌های حامل زائران در مسیر شمال به جنوب صالح آباد از ساعت ۱۳ اعمال خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین محدودیت‌های ترافیکی را در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران-قم، از مقطع پل حسن آباد اعمال خواهیم کرد و بار ترافیکی به سمت حسن آباد شرق و در نهایت جاده قدیم هدایت خواهند شد.

سرهنگ رضایی بیان کرد: محدودیت خاصی در محدوده شمال به جنوب آزادراه تهران-قم به جز در شرایط اضطراری نخواهیم داشت.

معاون ترافیک پلیس راهور فاتب تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌شود که برای تردد خود از جاده ساوه و همچنین از مسیر جنوب به شمال آزادراه قم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در مسیر شرق به غرب و بالعکس محدوده علامه عسگری از ساعت ۱۳ محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد،  ادامه داد: شهروندانی که قصد عزیمت به بهشت‌ زهرا (س) را دارند، می‌توانند از جاده قدیم قم و درب گلدسته تردد کنند و مشکلی در داخل بهشت زهرا (س) نداریم.

سرهنگ رضایی گفت: شهروندان برای دستری به قطعات جدید بهشت زهرا (س) هم می‌توانند از مسیر شمال به جنوب باقرشهر و شهید رجایی به سمت قطعات جدید حرکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.