سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه ؛

فرهنگ نماز به عنوان میزان و مصداق دینداری مورد توجه بیشتر قرار گیرد

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه گفت: عشایر به عنوان ذخایر انقلاب نقش بسیار تعیین کننده داشتند.

به گزارش  خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رئیس ستاد اقامه نماز استان   کرمانشاه  با  تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب، نگاه ویژه ایشان به عشایر به عنوان ذخایر رشید انقلاب بسیار تعیین کننده برشمردند.


 حجت الاسلام  مولوی  با اشاره به موضوع نماز شناسی در اجرای طرح  اعضای یاوران نماز در مناطق عشایری  گفت:فرهنگ نماز به عنوان میزان و مصداق دینداری مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

 وی در جمع  عشایر چشمه ماهان کور کور چهار زیر ماهیدشت  با برشمردن برکات نماز و آثار معنوی  نماز گفت: عمل واجبات الهی علاوه بر اصلاح جامعه و جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی   رونق کار و معیشت را نیز به دنبال دارد  اجرای دستورات و حدود الهی  تامین کننده سعادت و نزول برکات الهی است.

 حجت الاسلام  مولوی در پایان با ذکر احادیث معصومین در خصوص نماز افزود:نماز بصورت مستقیم و غیر مستقیم در جریان جامعه پذیری افراد تاثیر می گذارد  نمازگزاران با پذیرش و درونی ساختن ارزش های موجود در نماز ، رفتاری مطابق با انتظارات جامعه اسلامی از خود بروز می دهند ایمان به خدا و راز و نیاز با او به انسان امید و توان می دهد، احساس می کند به پناهگاه مطمئن و باقدرتی متکی است .


انتهای  پیام/ز


اجرای طرح یاوران نماز در مناطق عشایری

برچسب ها: قرآن ، احادیث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.