سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت ارسال پیامک جعلی قطع یارانه به شهروندان به کجا رسید؟

رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: یکی از اعضای باند ۶ نفره کلاهبرداری پیامکی قطع یارانه با تلاش پلیس فتای سمنان در کشور دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، چندی پیش پیامکی به برخی شهروندان با این مضمون ارسال شد که یارانه شما قطع شده و برای وصل مجدد آن به این لینک مراجعه و با پرداخت ۲ هزار تومان نام خود را در فهرست یارانه بگیران ثبت کنید.

شهروندان با ورود به لینک ذکر شده و اعلام رمز دوم کارت بانکی، پس از لحظاتی متوجه می‌شدند موجودی حساب آن‌ها خالی به حساب دیگری واریز شده است.

سرهنگ صادقی رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: فرد دستگیر شده در سفر به ترکیه در دام باندی افتاد که در قالب شرکت ارائه مجوز‌های اقامت و خرید و فروش املاک برای ایرانیان فعالیت می‌کردند.

وی افزود: متهم کارت‌های بانکی خود را در اختیار سایر اعضای باند قرار داده و آن‌ها با استفاده از شماره کارت‌ها و حساب‌های بانکی وی، در قالب ارسال پیامک قطع یارانه به شهروندان، از حساب بانکی آن‌ها برداشت می‌کردند.

سرهنگ صادقی گفت: تلاش اینترپل برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

این باند کلاهبردار فقط در استان سمنان بیش از ۵۰ پرونده قضایی دارد و از شهروندان بین ۳۰ هزار تا ۶۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

انتهای پیام / گ

دستگیری یکی از اعضای باند کلاهبرداری پیامکی در سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.