سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان ؛

مصلی‌های اهل تسنن و تشیع در حال آماده سازی برپایی نماز عید فطر / ناوگان اتوبوسرانی آماده خدمت رسانی به نمازگزاران

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: طبق برنامه ریزی‌ها و بازدید‌های انجام شده، فضا برای برپایی نماز عید فطر در هر دو مصلی اهل تسنن و تشیع فراهم و کارگران در حال آماده سازی آن‌ها برای اقامه نماز عید سعید فطر هستند.

براهویی معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: گفت: طبق برنامه ریزی‌ها و بازدید‌های انجام شده، فضا برای برپایی باشکوه نماز عید فطر در هر دو مصلی اهل تسنن و تشیع فراهم است و کارگران در حال آماده سازی آن‌ها برای اقامه نماز عید سعید فطر هستند.

وی افزود: علاوه بر آماده سازی پارکینگ ها، خیابان‌های اطراف این دو مصلی برای پارک خودرو آماده می‌شود و هر آنچه در مسیر ایجاد سد معبر کرده رفع می‌شود تا نمازگزاران به راحتی بتوانند در مصلی حضور پیدا کنند.

براهویی گفت: اتوبوس‌های سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر از نقاط مختلف شهر سرویس دهی لازم را جهت رفت و برگشت نمازگزاران عزیز انجام خواهند داد. همچنین خودرو‌ها و آتش نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برای تأمین ایمنی و پیشگیری از حوادث احتمالی در نقاط تعیین شده استقرار می‌یابند.

وی در پایان با اشاره به انجام نظافت سرویس‌های بهداشتی گفت: سرویس‌های بهداشتی به همراه وضوخانه برای سرویس دهی بیشتر و بهتر به نمازگزاران آماده شده است.

انتهای پیام/ع

اقامه نماز عید فطر در زاهدان

برچسب ها: شهرداری ، عید فطر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.