سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهارمین جلسه پیگیری مشکلات ارتباطی شهرستان مهاباد

چهارمین جلسه پیگیری مسائل و مشکلات زیر ساخت‌های ارتباطی شهرستان مهاباد با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، چهارمین جلسه پیگیری مسائل و مشکلات زیر ساخت‌های ارتباطی شهرستان مهاباد و روستا‌های حومه با حضور فرماندار، نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ونمایندگان اپراتور‌های همراه اول، در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان مهاباد برگزار شد.

محمود زاده نماینده شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید از ۲۱ روستای شهرستان مهاباد برای ارتقائ کیفیت اینترنت، توسعه شاخص‌های کمی و کیفی آن و واگذاری آی تی ام به ۵ روستا از مهمترین مصوبات این نشست بود.

جلیل نژاد مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰۰ روستا در سطح آذربایجان غربی به شبکه ملی اطلاعات متصل افزود: دو هزار و ۲۴۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجانغربی از خدمات اینترنتی برخوردار هستند که از این تعداد تاکنون ۶۰۰ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

جلیلی نژاد اضافه کرد: دربحث برگردان آذربایجانغربی نخستین استانی بود که بزرگترین برگردان سایت‌های GMS روستایی را انجام و سپس ارتقاء داد.

انتهای پیام/ه

رفع مشکل اینرنت روستا‌های مهاباد در آینده نزدیک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.