سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ گروه استهلال در سیستان و بلوچستان ماه شوال را رصد می‌کنند

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان گفت: ۶ گروه استهلال در شهرستان‌های مختلف استان از بعدازظهر روز سه شنبه هلال ماه شوال را رصد می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام غلامرضا عباسی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان گفت: این تیم‌های تخصصی از میان منجمان و کارشناسان این علم تشکیل شده و به انواع ابزارآلات، دوربین‌های دوچشمی قوی و تلسکوپ مجهز هستند.

وی ادامه داد: این ستاد بعد از جمع بندی رصد‌ها و رؤیت هلال ماه رمضان نتیجه را به ستاد مرکزی و دفتر رهبر معظم انقلاب ارسال خواهد کرد.

مسئول ستاد استهلال سیستان و بلوچستان گفت: میزان فطریه برای هر فرد هفت هزار و ۵۰۰ تومان معادل ۳ کیلوگرم گندم در نظر گرفته شده و کفاره غیرعمد هم به ازای هر روز ۲۰ هزار ریال محاسبه شده است.

وی با بیان اینکه نماز باشکوه عید فطر در سراسر سیستان و بلوچستان به امامت ائمه جمعه شیعه و سنی برگزار می‌شود اظهار داشت: نماز عید فطر در زاهدان به امامت حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در مصلی المهدی (عج) این شهر اقامه می‌شود.

انتهای  پیام/ع

نماز عید فطر درزاهدان  به امامت حجت الاسلام مصطفی محامی  اقامه می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.