سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در خوزستان

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور گفت: خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان استان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، خدارحم امیری زاده، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور گفت: خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان خوزستانیدر قالب بیش از ۱۷۵ هزار محموله بوده که با وجود حجم بالای محمولات در این بازه زمانی کم، خوشبختانه جریان خرید تا کنون به صورت کاملا پیوسته بدون مشکل ادامه دارد .

وی در ادامه افزود: در حال حاضر مجموع خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان خوزستان از یک میلیون و ۲۷۰ هزار تن فراتر رفته است.

امیری زاده بیان داشت: گندم استان یکی از مرغوب‌ترین نمونه‌های کشور و در برخی نمونه‌ها به دلیل میزان کافی پروتئین، گلوتن و سایر مختصات کیفی قابل رقابت با کشور‌های صاحب نام است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ کشور تصریح کرد: در طول فرآیند خرید تضمینی گندم مازاد برمصرف کشاورزان، به دلیل سرازیر شدن حجم بالایی از محمولات همچنین ضرورت تسهیل و تکریم کشاورزان در تخلیه و تسریع در پرداخت وجه آنان از سازمان تعاون روستایی به صورت مباشر استفاده می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: پراکندگی مراکز و تجربه کافی در مشارکت خرید گندم از دلایل موجه برای همکاری با سازمان تعاون روستایی بوده است و این همکاری به صورت موقت و فقط در زمان خرید تضمینی گندم و کلزا صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

رونق خرید گندم از کشاورزان خوزستانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.