سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوفوی عجیبی که در چین خبرساز شد! + فیلم

شبکه های خبری تلویزیونی چین رویت یک یوفوی درخشان در این کشور را که به شکلی عجیب در آسمان ناپدید شد پوشش دادند.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های خبری تلویزیونی چین رویت یک یوفوی درخشان در این کشور را که به شکلی عجیب در آسمان ناپدید شد پوشش دادند. این یوفو که در تاریخ ۲ ژوئن در آسمان چین مشاهده شده بود توجه بسیاری از جمله این شبکه‌های خبری تلویزیونی را جلب کرد.

در ویدئویی که توسط شهروندان این کشور تهیه شده این یوفو درخشان را در حالی که با سرعت زیادی در حال حرکت در آسمان است نشان میدهد. این ویدئو یک هاله نور را در سمت راست این یوفو نشان می‌دهد. لحظاتی بعد در حالی که هاله نور کمرنگ‌تر می‌شود این یوفو در میان آن ناپدید می‌شود. رویت این یوفو در آسمان چین موجب حیرت شهروندان چینی شد و بسیاری از آن‌ها به تماشای آن پرداختند.

این در حالی بود که پیش‌تر دولت چین از انجام یک مانور نظامی در تاریخ ۲ ژوئن خبر داده بود. پس از انتشار گسترده ویدئوهایی که این یوفو را در آسمان نشان می داد این مقامات اعلام کردند که این شی درخشان در واقع یک موشک بوده است. در حالی مقامات چینی این توضیح را برای این ویدئو ارائه دادند که در ویدئوی مذکور که از یکی از کانال های خبری این کشور پخش شد واژه یوفو در پایین ویدئو به چشم می خورد.

رویت این یوفو یا موشک در آسمان چین در حالی توجه بسیاری را به خود جلب کرد که حدود دو هفته پیش نیز پرواز همزمان ده‌ها یوفوی سیاه رنگ بر روی ماه خبرساز شده بود. در ویدئوی منتشر شده ده‌ها یوفوی سیاه رنگ کوچک که میان فضای بین ماه و زمین در پرواز بودند دیده می‌شدند.

بیشتر بخوانید : ویدئوی عجیبی که شهروند روسی از ماه تهیه کرد! +فیلم 

انتهای پیام/

رویت شیئی عجیب که در آسمان چین خبرساز شد؛ یوفو یا موشک بالستیک؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.