سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران عنوان شد؛

تداوم وزش باد‌های ۱۲۰ روزه در شمال استان تا اوایل هفته آینده / سرعت باد در سیستان به ۸۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد‌های ۱۲۰ روز تا اوایل هفته آینده در شمال استان ادامه دارد بطوریکه انتظار می‌رود سرعت وزش باد گاهی به ۸۵ کیلومتر برساعت برسد.

علی ملاشاهی  رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است و وزش باد‌های ۱۲۰ روزه در شمال، نوار شرقی و مرز غربی مانند چند روز اخیر جریان دارد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود طی این مدت سرعت وزش باد گاهی به ۸۵ کیلومتر برساعت برسد، شرایطی که در برخی مناطق منجر به خیزش گردو خاک و کاهش دید افقی می‌شود.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از سه شنبه تا پایان هفته در غالب نقاط استان هم وزش باد‌های شمالی خواهیم داشت به طوری که در نوار شرقی از میرجاوه تا سراوان و مرز غربی استان از شوره گز تا سواحل وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود. این باد در نقاط مستعد منجر به خیرش گردوخاک خواهد شد.

ملاشاهی گفت: از نظر دمایی امروز در نیمه شمالی و مرز شرقی استان کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و مجدد از چهارشنبه به تدریج روند افزایشی دما حاکم خواهد شد.

وی افزود: در برخی نقاط سواحل نیز بعدازظهر‌ها وزش باد و گردوخاک رخ می‌دهد، اما دریای عمان آرام پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/گ

وزش باد در سیستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.