سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی بارش های پراکنده باران در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده رگباری برای عصر امروز و فردا در استان به ویژه نواحی شمالی و غربی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده رگباری برای عصر امروز و فردا در استان به ویژه نواحی شمالی و غربی پیش بینی شده و در این مدت وزش باد به نسبت شدید در برخی مناطق رخ خواهد داد.
 
وی ادامه داد: روند تدریجی افزایش دما که از یکشنبه در استان آغاز شده، تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.
 
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۲۹ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش داشته و تا پایان هفته جاری به ۳۴ درجه خواهد رسید.

آهنگرزاده افزود: از شب گذشته تاکنون در کلات و مشهد بارش‌های رگباری باران گزارش شده که بیشتر آن مربوط به کلات با حدود ۲ میلیمتر است.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۳۵ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در بردسکن با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

روند تدریجی افزایشی دما در خراسان رضوی

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.