سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی معضل حاشیه نشینی در یاسوج

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه حاشیه نشینی در یاسوج به یک تهدید جدی تبدیل شده است، گفت: ساماندهی وضعیت موجود ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سید محمد کاظم نظری معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد ساماندهی آسیب‌های اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات در مناطق حاشیه نشین استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حل معضلات اجتماعی، گفت: رویکرد دولت پیگیری توصیه‌های مقام معظم رهبری در رفع مشکلات اجتماعی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمدافزود: دولت با وجود تمام فشار‌های اقتصادی در این زمینه نه تنها کم نذاشته بلکه هرساله میزان این اعتبارات را نیز افزایش می‌دهد.

نظری با اشاره به اینکه هرکدام از دستگاه‌های اجرایی به صورت مجزا اعتباراتی در حوزه آسیب‌های اجتماعی دریافت می‌کنند، افزود: حوزه اجتماعی نیز در قالب عقد قرارداد با سمن‌ها و تخصیص اعتبار به این سازمان‌های مردم نهاد کار‌های مهمی در راستای پیشگیری و مقابله با این آسیب‌ها انجام داده است.

انتهای پیام/پ

رفع معضل حاشیه نشینی در یاسوج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.