سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظری پور کیایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آخرین خبرها از به کارگیری بانوان در مناصب دولتی/ شایسته سالاری باید محور باشد نه جنسیت

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده از انتصاب بانوان در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری‌ها در ۱۰ استان طی ۲ ماه آینده خبر داد.


فریبا نظری پور کیایی مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده ‌‌در گفت ‌وگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران جوان  ‌با اشاره به‌دستور اخیر وزیر کشور برای انتصاب بانوان در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ها، اظهار کرد: طی دوسال ‌ابتدایی ‌دولت ‌دوازدهم،وزارت کشور جزو دستگاه‌های پیشرو در استفاده از زنان در فرصت‌های مدیریتی است، از این رو در سال اول دولت دوازدهم،وزارت کشور رشد ۹۰ درصدی برای انتصابات زنان در پست‌های مدیریتی داشته است. تاکنون نیز انتصابات زنان در پست‌های مدیریتی بنا بر دستور وزیر کشور صورت گرفته است.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه طی ۲ ماه آینده در ۱۰ استان از ظرفیت بانوان در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری‌ها استفاده می‌شود، بیان کرد: طی دو هفته گذشته در شورای معاونین وزارت کشور مصوبه‌ای خوبی داشتیم و وزیر کشور تاکید بر انتصاب بانوان در سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری‌ها داشتند. تاکنون ۴ استان، سیستان و بلوچستان، گیلان، هرمزگان و خراسان رضوی ۴ معاون زن در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب شدند و در روز‌های آتی نیز یک بانوی دیگر در استان یزد به سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری انتخاب می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: به طور طبیعی اولین اندیشه‌ای که شاید به ذهن‌ها توسط عموم مردم و گروه‌های مختلف برسد، این است آیا این افراد از روی شایستگی انتخاب می‌شوند؟، یا صرفا به دلیل تبعیض مثبتی که به زن ها وجود دارد،انتصابات انجام می شود؛ ولی اگر سوابق و رزومه این افراد بررسی شود، می‌توان به این نتیجه رسید در گذشته این افراد دوره مدیریتی را طی کردند و سوابق اجرایی این بانوان با مدیریت علمی مرتبط بوده است.


بیشتر بخوانید:دستور وزیر کشور برای انتصاب معاون استاندار زن


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.