سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۲ هزار و ۸۶۷ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری در استان کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای طرح پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری تاکنون ۲ هزار و ۸۶۷ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال در استان پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : این تسهیلات از سوی بانک‌ها به سه هزار و ۶۰ طرح مصوب پرداخت شده تا زمینه اشتغالزایی پنج هزار و ۴۶۸ نفر از روستاییان و عشایر استان فراهم شود.

وی گفت : تاکنون چهار هزار و ۵۷۹ طرح که می‌تواند زمینه اشتغال ۱۲ هزار و ۶۵۲ نفر را فراهم کند برای دریافت تسهیلاتی به مقدار ۱۰ هزار و ۸۱۹ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال در بانک‌ها پذیرش شده است.

عزیزی تصریح کرد: از این مقدار طرح مصوب شده با سه هزار و ۲۶۳ طرح برای پرداخت تسهیلاتی به مقدار سه هزار و ۹۳ میلیارد و ۷۷ میلیون ریال از سوی بانک‌ها انعقاد قرارداد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: از مجموع طرح‌های انعقاد قرارداد شده در بانک‌ها نیز به سه هزار و ۶۰ طرح مبلغ ۲ هزار و ۸۶۷ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده که ۸۷ درصد کل طرح‌ها را شامل می‌شود.

وی یادآوری کرد: بیشترین تسهیلات پرداختی در شهرستان اسلام آبادغرب بوده به گونه‌ای که به ۱۷۶ طرح مبلغ ۲۸۱ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال پرداخت شده است.

عزیزی با بیان اینکه شهرستان هرسین با پرداخت ۲۳۹ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال به ۶۴۴ طرح رتبه دوم را داراست، گفت: گیلانغرب نیز با پرداخت ۲۴۰ میلیارد و ۷۷۹ میلیون ریال به ۵۹۹ طرح در جایگاه سوم بیشترین تسهیلات پرداختی قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیشترین اشتغالزایی ایجاد شده در پرتو پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری در شهرستان هرسین با ایجاد یک هزار و ۱۶۴ فرصت شغلی، کرمانشاه با ۷۵۳ فرصت شغلی و گیلانغرب با ۶۳۴ فرصت شغلی رخ داده است.

وی یادآوری کرد: همچنین میزان اشتغالزایی پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری در شهرستان‌های سنقروکلیایی، صحنه، کنگاور و قصرشیرین نیز بالای ۳۰۰ نفر بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری

 

برچسب ها: مطبوعات ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.