سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در سیزدهم خرداد ماه ۹۸

در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ سیزدهم خرداد ماه سال ۹۸ مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ سیزدهم خرداد ماه سال ۹۸ مشاهده کنید.

ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به تهران (ساعت ۱۶:۰۰)

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر محور تهران-کرج و بالعکس دارای ترافیک نیمه سنگین است.

سرپرست مرکز اطلاعات کنترل ترافیک راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی محور‌های شمالی کشور افزود:  همچنین ترافیک در محور تهران-فیروزکوه و بالعکس به صورت پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است.

(جاده کرج)

وی با بیان اینکه در قسمت شمالی محور فیروزکوه (شهر‌های پل سفید، شیرگاه و ...) ترافیک پرحجم است، ادامه داد: در محور تهران_هراز و بالعکس نیز شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستیم.

سرهنگ رحمانی با اشاره به تردد کاروان‌های زیارتی به سمت تهران بیان کرد: کاروان‌های زیارتی از محور قم و ساوه به سمت تهران دارای حجم زیادی هستند و با حجم قابل توجهی برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به سمت حرم مطهر در حال حرکت هستند.

سرپرست مرکز اطلاعات کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: در حال حاضر مداخلات جوی خاصی نداریم.

ترافیک سنگین در آزادراه‌های تهران-کرج-قزوین (ساعت ۱۴:۰۰)

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های شمالی کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل میدان امیرکبیر تا سدکرج و محدوده‌های نساء و تونل کندوان سنگین است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل مشاء تا امامزاده هاشم و محدوده‌های آب اسک، گزنک، وانا، بایجان و سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده نارنجستان، در آزادراه قزوین-رشت مسیر جنوب به شمال محدوده رودبار سنگین است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین ترافیک در محور فیروزکوه محدوده گیلاوند نیمه سنگین است و ضمنا محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج-قزوین حدفاصل گرمدره تا حصارک و محور تهران-رودهن محدوده‌های جاجرود، بومهن و رودهن سنگین است.

وی افزود: محور‌های شریانی پلدختر-کوهدشت، پلدختر-دره شهر، قدیم پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان مسدود هستند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محورهای گنجنامه – تویسرکان مسدود است.

وی افزود: همچنین محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، کمربندی بستان - سوسنگرد، چغازنبیل - شوشتر و شهداد – اندوهجرد
به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس (ساعت ۰۷:۰۰)

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های شمالی کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر آزادراه کرج به قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل حصارک نیمه سنگین، مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر۴ سنگین و محدوده‌های آدران، سد کرج، تونل ۵، پیچ سرهنگ نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

(جاده چالوس)

وی افزود: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده امام زاده هاشم (ع) نیز سنگین و محدوده سه راهی چلاو نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان گزارش شده است. همچنین در مسیر جنوب به شمال محور منجیل به رودبار نیز ترافیک نیمه سنگین است.

به گفته وی، سایر محور‌های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.