سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز عید فطر در بندرعباس

محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی روز عید فطر در بندرعباس اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،سرهنگ مجید صالح پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی روز عید فطر در بندرعباس اعلام شد.

وی افزود: از شب قبل عید توقف وسایل نقلیه در محدوده برگزاری نماز عید، تقاطع شهید مطهری، میدان انقلاب تا میدان امام و بلوار مطهری شمالی و جنوبی ممنوع است.

سرهنگ مجید صالح پور افزود: محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی از ساعت ۵ صبح روز عید فطر در خیابان‌های منتهی به مسجد جامع بندرعباس اجرا می‌شود.

وی گفت: این محدودیت ترافیکی در هر دو باند بلوار امام خمینی (ره) (از میدان امام خمینی پارک شهید دباغیان) تا میدان انقلاب اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان افزود: در بلوار شهید مطهری شمالی و جنوبی خیابان گمرک و تمام مسیر‌های فرعی منتهی به بلوار امام خمینی (ره) نیز این محدودیت ترافیکی اجرا می‌شود.

سرهنگ صالح پور گفت: نمازگزاران می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک شهید دباغیان و بلوار شهید چمران پارک کنند.

وی افزود: محدودیت ترافیکی تا پایان نماز عید فطر و روان شدن ترافیک ادامه دارد و ساکنان این بخش از پارک کردن خودروی خود در کنار خیابان خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: تردد موتور سیکلت سواران در این محدوده ممنوع است و بهتر است مردم از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.
انتهای پیام/ز


محدودیت‌های ترافیکی روز عید فطر در بندرعباس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.