سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار سمنان:

نیروهای هلال احمر مانند سربازان آماده در ارتش هستند

فخری گفت: نیروهای هلال احمر مانند سربازان آماده در ارتش بوده و عملکرد خوب آنها در حوادثی مانند سیل اخیر در استان دیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در آیین تودیع و معارفه رییس جدید جمعیت هلال احمر استان با قدردانی از زحمات هلال احمر در خدمت رسانی به مردم گفت : رفع مشکلات مردم توسط شما نشان از توجه ویژه خداوند به شما است .

وی با بیان اصول هفت گانه تشکیل هلال احمر تصریح کرد: نیروهای هلال احمر مانند سربازان آماده در ارتش بوده و عملکرد خوب آنها در حوادثی مانند سیل اخیر در استان دیده شده است . 

معاون عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: لباس مقدسی که به تن امدادگران هلال احمر است، بسیار شایسته است و باید به این موضوع افتخار کرد.

فخری هم چنین گفت: انبارهای هلال احمر تجهیز و تکمیل و آماده شوند و امکانات مورد نیاز تامین شده و در صورت وجود ماشین آلات فرسوده، نسبت به نوسازی آن اقدام‌ شود.

در این مراسم از زحمات ۶ ساله شکراللهی مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمراستان تقدیر و مظفر محمدخانی به عنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر استان سمنان معرفی شد.

انتها پیام / گ 

آیین تودیع و معارفه رییس جدید جمعیت هلال احمر استان سمنان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.