سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

پیگیری صداوسیما مانع از لغو بازی فینال جام حذفی شد

بهروز نعمتی از اقدام صدا و سیما در پیگیری حاشیه‌های فینال مسابقات جام حذفی فوتبال قدردانی کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با قدردانی از اقدام صدا و سیما در پیگیری حاشیه‌های فینال مسابقات جام حذفی فوتبال گفت: اقدام هوشمندانه و مسئولانه رسانه ملی در پیگیری پخش این مسابقه از بروز حاشیه و بهره برداری عده‌ای سودجو از این موضوع جلوگیری کرد.

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس، با قدردانی از رسانه ملی به ویژه شبکه سه سیما در درک حساسیت موضوع و پیگیری و اختصاص زمان مناسب به آن تاکید کرد: اقدام رسانه ملی در پیگیری حواشی این بازی و قطع برنامه‌های روتین و پرمخاطب شبکه سه سیما، از بروز حواث تلخ در جریان این بازی جلوگیری کرد.

وی افزود: همدلی و همراهی مسئولان استان به ویژه استاندار محترم و وزارت ورزش و اقدام خوب شبکه سه سیما سبب شد تا آرامش در ورزشگاه حاکم شود و علاقه‌مندان بتوانند این بازی را ببینند.

نعمتی تاکید کرد: تجربه نشان داده است که مباحث ورزشی همواره با اتفاقات اجتماعی همراه است و در این میان برخی از معاندان در آن سوی مرز‌ها نیز تلاش می‌کردند که اتفاقات نادرستی برای این مسابقه رقم بخورد، اما خوشبختانه صدا و سیما در این زمینه پیش دستی کرد و نگذاشت که نقشه تفرقه آمیز دشمنان عملی شود.

وی در پایان این صحبت ها گفت: مخاطبان تمام لحظات این رویداد را به صورت زنده دیدند و رسانه ملی ساعت‌ها آنتن خود را به هواداران اختصاص داد تا لحظه به لحظه و با شفافیت کامل در جریان ماجرا باشند که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

همچنین سید احسان قاضی زاده‌هاشمی، عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما گفت: ده‌ها میلیون مخاطب پای تلویزیون منتظر پخش فینال جام حذفی بودند و اینکه رسانه ملی آنتن زنده را همچنان با تمرکز بر برگزاری فینال حفظ کرد، جای تشکر دارد. اگر صدا وسیما آنتن را واگذار می‌کرد و برنامه دیگری پخش می‌شد ممکن بود با کم شدن فشار افکار عمومی بر برگزار کنندگان، بازی فینال بین پرسپولیس و داماش لغو شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان اینکه این حجم از حاشیه و بی کفایتی مسئولان برگزاری مسابقات و به طول انجامیدن مسابقه تا ۲ بامداد در نوع خودش جزو نادرترین اتفاقات دنیای فوتبال است، گفت: اینکه صدا و سیما با پخش زنده اتفاقات در ورزشگاه محل بازی سوءمدیریت‌ها را نشان داد، اقدامی درخور توجه و حرفه‌ای است.

انتهای پیام/ 

 

برچسب ها: صدا و سیما ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.