سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انبار با ۱۶ تن شکر خارج از شبکه

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از کشف انبار با ۱۶ تن شکر خارج از شبکه در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس اظهار کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به کشف انباری در شهر شیراز شدند که ۱۶ تن شکر به قصد عرضه خارج از شبکه در آن دپو شده بود.

وی همچنین با اشاره به کشف مقادیری برنج احتکار شده در این انبار، افزود: بررسی‌های اولیه و شواهد و مدارک حاکی از عرضه خارج از شبکه به قصد گرانفروشی در این محل بود که در این راستا پرونده‌ای تشکیل و به شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به بازداشت ۳ نفر در این رابطه، ادامه داد: در تحقیقات انجام شده در شعبه مشخص شد که این افراد اقدام به عرضه خارج از شبکه ۴۸ تن شکر با قیمت بالاتر از نرخ مصوب نیز کرده اند.

وی افزود: با توجه به در دست بودن مدارکی دال بر اقدامات سازمان یافته و به صورت شبکه افراد بازداشت شده در جهت اخلال در بازار شکر، پرونده متشکله به دادگاه اخلالگران اقتصادی استان ارسال شد.

مبشری با بیان اینکه در هفته گذشته بیش از ۱۰۰ تن شکر خارج از شبکه با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت کشف شده اضافه کرد: مبارزه قاطع با اخلالگران بازار شکر تا حذف کامل دست دلالان و سودجویان ادامه خواهد داشت که البته این مهم با همکاری مردم منجر به کسب نتیجه مطلوب خواهد شد.

عضو ستاد تنظیم بازار استان قیمت مصوب شکر را ۳ هزار و ۴۰۰ تومان عنوان و فروش بالاتر از این قیمت را تخلف دانست و گفت: در حال حاضر هیچگونه کمبود شکری در بازار نبوده و با متخلفان و افرادی که قصد اجحاف به مردم و اخلال در بازار را دارند به شدت برخورد و اشد مجازات پیش بینی شده در قانون برای آن‌ها اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/چ

کشف شکر در شیراز

برچسب ها: تعزیرات ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
پخش کنن بين مردم مناطق محروم
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
خوب
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
باید جریمه سنگین بپردازند
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
احتکار در شرایط تحریم = مفسد فی الارض