سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور اکیپ های بهداشتی در بین عشایر

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: باید حضور هدفمند در بین عشایر استان به منظور کنترل بیماری‌های شایع علی الخصوص فشار خون داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شکیبا رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت:  باید حضور هدفمند در بین عشایر استان به منظور کنترل بیماری‌های شایع علی الخصوص فشار خون داشته باشیم.

 شکیبا با تشکر از حوزه وسیع خدمات رسانی مجموعه عشایری استان آمادگی خود را به منظور اعزام اکیپ‌های پزشکی، ارائه خدمات دارویی و مشاوره در مراکز تجمع عشایر اعلام کردند.

وی افزود: تلاش بهورزان عشایری را موجب دستیابی به شاخص های ارزشمند در عرصه سلامت عشایر است و  با افزایش دسترسی جامعه عشایری به خدمات سلامت، باید نیاز به مراجعه به دیگر مناطق برای دریافت خدمت را برطرف سازیم.

 محمدی  مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه با اشاره به تعریف خدمت به عشایر و آئین نامه ساماندهی به عنوان نقشه راه سازمان، بهداشت و خدمات پزشکی را یکی از اولویت‌های کاری مجموعه سازمان عشایر کشور برشمردند.

وی بیان کرد :عشایر قشر مولد و زحمت کشی هستند که نقش مهمی در اقتصاد جامعه دارند و  توجه به مناطق عشایری و محروم باید  مورد توجه قرار گیرد راه اندازی  خانه های بهداشت سیار  می تواند   گامی  برای ارائه خدمات در دسترس به این جامعه باشد.

انتهای  پیام/ز

 

اعزام اکیپ‌های پزشکی در مناطق عشایری

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.