سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه

به دنبال کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری هستیم

استاندار کرمانشاه گفت:در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری هستیم.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،استاندار کرمانشاه غروب یکشنبه ۱۲ خردادماه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که با حضور نایب رئیس مجلس برگزار شد؛ اظهار داشت:انتخاب دکتر مصری به عنوان نایب رییس مجلس یک فرصت برای توسعه استان کرمانشاه است. امیدوارم با همراهی دکتر مصری بتوانیم از ظرفیت مجلس برای کمک به اشتغال و اقتصاد استان بهره بگیریم.


وی گفت:سال ۹۷ در مقایسه با سال ۹۶ شاهد کاهش دو و نیم درصدی نرخ بیکاری استان بودیم که دلگرم کننده است. البته نرخ بالای بیکاری کرمانشاه محصول یک انباشت در سالیان گذشته است و هرگونه تغییر محسوس در این وضعیت مستلزم سال ها تلاش است.

بازوند افزود:در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری هستیم. این یک میثاق نامه میان تمامی مدیران است. باید همه برای اجرایی شدن آن به شکل جهادی تلاش کنند تا علاوه بر حفظ و تثبیت اشتغال موجود، شاهد ایجاد اشتغال جدید برای جوانان باشیم.


وی گفت:گاهی ممکن است با تصمیم غلط یک کارشناس، دهها شغل یک شبه را از بین بروند. در حالیکه برای ایجاد دوباره همین تعداد اشتغال باید ماه ها تلاش کرد. بنابراین حفظ و تثبیت اشتغال موجود یک اولویت برای مدیریت ارشد استان است.

بازوند گفت:با کاهش بوروکراسی‌های دولتی می‌توان بسترهای بهبود فضای کسب و کار و در ادامه رونق تولید را فراهم کرد.اعتبارات عمرانی باید در طرح هایی هزینه شوند که به بهبود اقتصاد و اشتغال استان کمک می کنند.


وی ادامه داد: فراهم کردن زیرساخت های روستاهای گردشگر پذیر یک اولویت در حوزه عمرانی استمیزهای ریاست تنها زمانی ارزش دارند که منفعتی به مردم برسانند و الا هیچ ارزشی ندارند.

انتهای  پیام/ز

 

فراهم کردن زیرساخت های روستاهای گردشگر پذیر یک اولویت در حوزه عمرانی است

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.