سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار غیب پرور:

آنجا که انقلابی‌تر هستند، دشمن بیشتر برنامه دارد/مردم کازرون، حواستان باشد بین شما تفرقه نیندازند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آنجا که انقلابی تر، متدین‌تر و پایبند به انقلاب هستند، دشمن بیشتر برنامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم ختم و سومین روز امام جمعه شهید کازرون اظهار کرد: آنجا که انقلابی‌تر و متدین ترند و پایبند به انقلاب هستند، دشمن بیشتر برنامه دارد.

وی ادامه داد: چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد و هر سال انقلاب اسلامی با عزت تر از گذشته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: انقلاب اسلامی و تداوم راه شهیدان برگرفته از مکتب الهام بخش اسلام و تشیع مولای ما امیرالمؤمنین است.

سردار غیب پرور با بیان اینکه حضرت علی (ع) به ما آموخت که استمرار حیات اسلام با شهادت عجین شده است، اضافه کرد: شهادت مختص امیرالمؤمنین نبود و این خط سرخ نورانی در تبار علی و آل علی همواره استمرار داشته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این جریان با خون امام حسن مجتبی تداوم یافت و اوج آن را در عاشورای سال ۶۱ می‌توان یافت.
وی با بیان اینکه خون مطهر سید الشهدا مکتب و دین خدا را بیمه کرد، افزود: آنچه که امروز از اسلام در دست ما است از خون سید الشهدا است و این خط شهادت در همه معصومین وجود داشته است.

وی اضافه کرد: در غیبت کبری که امام معصوم در میان جمعیت مسلمان نیست، این خط سرخ تضمین کننده اسلام بوده است.

سردار غلام حسین غیب پرور با بیان اینکه علمای اسلام همواره در خط مقدم ایستاده اند، ادامه داد: شهید مدرس، شیخ فضل الله نوری، و علمای معاصر ما، مغز متفکر جهان شیعه، شهید مطهری، اسطوره مقاومت شهید بهشتی، شهدای محراب ما مانند شهید دستغیب، که همواره بر تارک همه شهیدان می درخشد. عالمی ربانی که معلم اخلاق بود و مهذب نفوس. و این خط مبارک ادامه دارد تا به امروز که در بزرگداشت شهید خرسند نشسته ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور بسیج گفت: این خط نورانی، همواره یک خط تاریک در مقابلش صف کشیده اند. در مقابل امیرالمؤمنین، ابن ملجم است، در مقابل شهدای انقلاب، گروهک‌های مختلف است.

سردار غلامحسین غیب‎پرور با بیان اینکه آن کسی که امام جمعه کازرون را به شهادت رساند، یک فرد نیست، تصریح کرد: آن فرد نماینده یک تفکر شیطانی در طول تاریخ است.

وی افزود: مگر می‌شود به نام امام زمان (عج) یک عالم ربانی را به شهادت رساند؟ شهادت الهام بخش اسلام عزیز است و در زمان آمدن مهدی (عج) هم این خط مستمر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به مردم کازرون با بیان اینکه شما خوب می‌دانید روحانیت گنجینه معنوی اسلام است، تصریح کرد: در این سیل اخیر چه کسی باور می‌کرد که این همه طلبه و روحانی مدارس علمیه را در کشور تعطیل و فوج فوج گسیل به استان‌های سیل زده بی هیاهو کمر خدمت به مردم بستند.

وی با بیان اینکه شهید خرسند، در کنار مردم بوده است و نتیجه اخلاص و مردم داری را گرفت، ادامه داد: او در مقابل کنایه ها صبر کرد و خداوند پاداشش را داد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور بسیج، اخلاص، صبر، تلاش، تواضع، دلسوزی برای انقلاب و مردم داری را از ویژگی‌های این شهید برشمرد و اظهار کرد: بنده این افتخار را داشتم که به عنوان یک دوست قدیمی با این شهید حشر و نشر داشته باشم.

سردار غیب پرور افزود: دیروز مردم در تشییع این شهید و عالم فرزانه سنگ تمام گذاشتند.

وی گفت: بعد از شهید دانشجو، کازرون دومین امام جمعه شهیدش را تقدیم کرد و اوج این چند روز، پیام مولای ما امام خامنه‌ای است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در پیام ولی امر مسلمین هفت نکته راجع به شهید خرسند گفته اند و اول اینکه حضرت آقا به شهادت این شهید شهادت دادند.

وی اضافه کرد: دوم مظلومیت، و ویژگی سوم امام جمعه فعال است.
سردار غیب پرور افزود: آقا شهادت دادند که شهید خرسند چهره‌ای موفق است، یعنی توفیقات همراهش بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه، ولی امر ما در این پیام فرمودند: خرسند عالمی بزرگوار و پرتلاش است تصریح کرد: حضرت آقا تعارف با کسی ندارند و کلامی را بیان نمی‌کنند، آنجا که می‌فرماید خرسند عالم بزرگوار و پرتلاش، پس چنین است.

سردار غیب پرور افزود: حال این ویژگی‌ها را کنار هم بگذارید ببینید کازرون چه دردانه‌ای را به امام زمان تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب مردم کازرون را مردم مومن و انقلابی خواند و اظهار کرد: این مردم امتحان خود را پس داده اند، از قبل از انقلاب و زمانی که کازرون حکومت نظامی اعلام کردند و در دوران دفاع مقدس که صدها شهید تقدیم کرد.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به مردم کازرون با اشاره به اینکه به همین دلیل است که دشمن روی کازرون تمرکز کرده است، ادامه داد: شما مردمان بزرگ و قدرشناسی هستید، حواستان باشد به بهانه‌هایی بین شما تفرقه نیندازند.

 سردار غیب‎پرور با خطاب قرار دادن مردم کازرون با بیان اینکه وحدت را سکه رایج کنید، افزود: هر کسی حرف از تفرقه می‌زند، خیر شما را نمی‌خواهد و به دنبال مطامع خودش است و می‌خواهد از وجهه شما سرمایه گذاری کند.

انتهای پیام/چ

صحبت های سردار غیب پرور در مراسم ختم امام جمعه کازرون

برچسب ها: نماز جمعه ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.