سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ؛

معلولان جانبازان مانند دیگر افراد جامعه حقوقی دارند که باید رعایت شود

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:معلولان جانبازان و سالمندان شهروندان همین شهر و دیار هستند و آنها نیز مثل دیگر افراد جامعه حقوقی دارند که باید رعایت شود.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی و دبیر ستاد مناسب سازی استان کرمانشاه با اشاره به حقوق شهروندی افراد جامعه، گفت:معلولان جانبازان و سالمندان شهروندان همین شهر و دیار هستند و آنها نیز مثل دیگر افراد جامعه حقوقی دارند که باید رعایت شود پس همه با هم کمک کنیم تا شرایط زندگی برای این عزیزان فراهم شود.


وی افزود: یکی از نیازهای اساسی معلولان تردد بدون مانع در اماکن و فضاهای عمومی برای انجام کارهای روزمره زندگی است و براساس قانون وظیفه همه دستگاهای اجرای فراهم کردن زمینه تردد آسان و بدون مانع است.


مدیرکل بهزیستی استان از تشکیل بانک اطلاعات جامع از اماکن مناسب سازی شده در سطح استان خبر داد و گفت: این بانک که متشکل از بوستانها،هتل ها، رستورانها، اماکن تاریخی ،مذهبی و غیره است بزودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.


 رضوان مدنی با اشاره به رتبه برتر دبیرخانه ستاد مناسب سازی استان کرمانشاه در بین دبیرخانه های کشور افزود :برای رسیدن به اهداف دبیرخانه و اجرایی شدن مصوبات ضروریست حتما ادارات عضو در سطح بالاترین مقام اجرای در جلسات شرکت کند تا قدرت اجرای مصوبات را داشته باشند.

انتهای  پیام/ز

 

یکی از نیازهای اساسی معلولان تردد بدون مانع در اماکن و فضاهای عمومی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.