سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباس پاشا خبر داد؛

سامانه مکاتبات الکترونیکی در دستور کار استان تهران قرار گرفت

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: دستگاه‌ها برای ارتباطات بین بخشی نیازمند بهره گیری از خدمات دولت الکترونیک هستند و در این راستا استفاده از سامانه مکاتبات الکترونیک را در دستور کار خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در جلسه شورای اداری استان تهران اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی بر اساس نیاز‌های مردم تشکیل شده‌اند و وظیفه‌ای غیر از خدمت رسانی ندارند.

وی افزود:با استفاده از ماده ۲۷ قانون تنظیم بخشی مقررات مالی به دنبال راهکار قانونی در خصوص برطرف کردن مشکلات آموزش و پرورش در استان هستیم.

پاشا گفت: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و افزایش مصرف برق مدیران دستگاه‌ها باید به مدیریت مصرف اقدام کنند.

وی بیان کرد: دستگاه‌ها برای ارتباطات بین بخشی نیازمند بهره گیری از خدمات دولت الکترونیک هستند و در این راستا استفاده از سامانه مکاتبات الکترونیک را در دستور کار خواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران تصریح کرد: استقرار میز خدمت فیزیکی و تکریم ارباب رجوع در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید صورت گیرد.

وی ادامه داد:اهمیت اطلاع رسانی و جریان سازی‌های خبری ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات استان بیش از پیش ضروری می‌کند.

پاشا گفت: وضعیت بدهی دستگاه‌های اجرایی استان به دستگاه‌های خدمت رسان آب، برق و گاز را پیگیری کردیم و قرار شد این مشکل رفع شود.

وی افزود: جذب نیروی انسانی جدید در استان تهران به چالش تبدیل شده است و نیرو‌های قراردادی برای انگیزه بیشتر نیازمند تبدیل وضعیت هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.