سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پمپئو: آماده‌ایم بدون پیش‌شرط با ایران مذاکره کنیم!

وزیر امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پایتخت سوئیس مدعی شد که آمریکا آماده است بدون هیچ پیش‌شرطی با ایران وارد مذاکره شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، که در مناسبت‌های مختلف از لزوم اجرای شروط دوازده‌گانه واشنگتن توسط ایران سخن گفته بود، امروز یکشنبه در نشست خبری مشترک با همتای سوئیسی خود مدعی شد که آمریکا آماده است بدون هیچ پیش‌شرطی با ایران مذاکره کند.

در حالیکه درخواست‌های علنی و تلویحی اخیر مقامات آمریکایی برای مذاکره با ایران تماماً با پاسخ منفی و صریح مقامات کشورمان مواجه شده است، پمپئو این بار در نشست خبری مشترک خود با «ایگنازیو کاسیس» وزیر امور خارجه سوئیس تاکید کرد که آمریکا آماده است "بدون پیش‌شرط" با ایران مذاکره کند؛ اما در عین حال همچون گذشته تاکید کرد که ایالات متحده می‌خواهد که ایران مانند یک کشور عادی رفتار کند!

این در حالیست که وزیر خارجه آمریکا پیشتر بارها تاکید کرده بود زمانی که ایران رفتارش را تغییر دهد، آمریکا آماده مذاکره با این کشور خواهد بود.

اظهارات پمپئو درباره مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران پس از آن صورت می‌گیرد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور، نیز هفته گذشته در سفر به ژاپن در یک ژست عوامفریبانه دیگر گفت: «اگر ایرانی‌ها مایل به گفتگو باشند، ما نیز تمایل داریم گفتگو کنیم!»

ترامپ همچنین در این سفر با ادبیات فریبنده‌ای شبیه به آنچه که پیشتر درمورد کره شمالی به کار برده بود، گفت: «به نظرم ایران پتانسیل اقتصادی عظیمی دارد. ما ابدا به دنبال صدمه زدن به ایران یا تغییر حکومت در این کشور نیستیم. به دنبال این هستیم که ایران به عرصه بین‌المللی بازگردد.»

سی‌ان‌ان هفته گذشته به نقل از یک منبع آگاه دیپلماتیک گزارش داد که کاخ سفید اخیرا شماره تلفنی را نیز در اختیار سفارت سوئیس (به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران) قرار داده تا مقامات ایران بتوانند از طریق آن با رئیس‌جمهور آمریکا تماس بگیرند.

ترامپ و مقامات ارشد دولت او در حالی از لزوم مذاکره با ایران حرف می‌زند که سال گذشته به صورت غیرقانونی و بدون هیچ دلیلی از توافق هسته‌ای (برجام) که چندین سال براى تحقق آن مذاکره شده بود، خارج شده و از آن زمان تاکنون ظالمانه‌ترین تحریم‌های یکجانبه را علیه مردم ایران اعمال کرده‌اند تا به گفته خودشان برای یک «توافق بهتر» ایران را پای میز مذاکره بکشانند؛ چراکه شکست دو دور مذاکره با کره شمالی در سنگاپور و ویتنام باعث شده است که دولت فعلی آمریکا برای رهایی از انتقاداتی که در عرصه سیاست خارجی بر او وارد است، بیش از هر چیز به فکر یک «دستاورد دیپلماتیک ملموس» باشد.

به همین دلیل، ترامپ با وجود آنکه بی‌تعهدی خود را نسبت به توافقات مهم بین‌المللی از جمله برجام، توافق آب و هوایی پاریس، پیمان تجاری دو سوی اقیانوس آرام (ترنس-پسیفیک) و قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی (نفتا) به اثبات رسانده، اکنون با عبور از لفاظی‌های تند اخیر علیه ایران تنها به دنبال آن است که با یک مقام ایرانی در یک قاب قرار بگیرد تا شاید بتواند در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده در کنار اقدامات اقتصادی خود، در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی نیز چیزی برای عرض اندام در برابر دموکرات‌ها و عرضه به رای‌دهندگان داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
اول به بر جام عمل کن بعد حرف از مذاکره بزن مذاکره باشما شدنی نیست چون شرف وغیرت ندارید
ناشناس
۰۲:۰۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
به قول حسام بیک التماس نکن
روح اله
۱۳:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
متنفرم از دولت ظالم وضعیف کش آمریکا
"کذاب بن کذاب" به معنی واقعی کلمه یعنی دولت مردان عهدشکن وجهان خوار آمریکا
اینا احترام و وفای به عهد نمیفهمند
لعنت به امریکا
بهروز
۱۲:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
پمپئو ، باید بگی غلط کردم ، در آنصورت شاید وقت یک مذاکره یک دقیقه ایی با معاونِ معاونِ یکی از مَهد کودک های ایران به شما داده شود البته بعد از یکسال از تاریخ اعلام رسمی!
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
چه غلطای بزرگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسن
۱۱:۰۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
آمریکار از ترسش داره با مکر و حیله نقشه میکشه. مذاکره بی مذاکره. باید شدت عمل رو ببشتر کنیم
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
با دپلماسی قوی و منطق مذاکره بد نیست اما بابد سازمان ملل هم ناظر باشد و هم ضمانت اجرایی توافق را بر عهده بگیرد
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
مذاکره سر چی
تعدا ناوهای امریکا تعدا بمب افکن ها یا تعدا بمب ها و موشک های اتمی امریکا که تهدیدی بر علیه جامعه جهانی است
مذاکره برسر داشته ها ی ما یا امریکا
مذاکره بر سر مظلومیت ما یا ظالم بودن امریکا چارچوبی هم ایرانی ها واسه امریکا تعریف کنند و روی میز بگذارند ببینیم انها هم قبول میکنند
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
برو تو از پمپ اب هم کمتری
ناشناس
۰۷:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
امروز دوست اند .فردا شما را نمیشناسند و میزنه زیرش
شاید هم توسط دو تای روباه ی مکار خواب نما میشه
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
هرگاه امریکا برجام را پذیرفت و خسارت خروج از آن را پرداخت کرد می توان با وی مذاکره کرد.در غیر این صورت مذاکره چیزی جز یک شوی تبلغاتی برای ترامپ نخواهد بود.
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
هر چند لهجه های مختلف زبان فارسی زیباست ولی در روزنامه های رسمی کشور نباید از لهجه ها استفاده شود. لطفا به جای پمپ او بنویسید پمپ آب.
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
پمپ لجن کش بیشتربه ریخت وقیافه این یانکی احمق میخوره تاپمپ آب!
جواد
۰۶:۵۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
کسی نیست به این احمق بگوید مذاکره بابت چی زیر تمام تعهداتتان زدید ضرب الثل معروفی است که از یک سوراغ یکبار مارگزیده میشی
محمدنژاد
۰۶:۱۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
مذاکره با امریکا هر قدر برای کره با آنهمه انعطاف، منفعت داشت! برای ما هم منفعت دارد! مضافاً که ما هم در برجام کم انعطاف نداشتیم! دیگر چه چیزی جز قدرت موشکی و ته مانده صنعت هسته ای مانده تا بدهیم و امریکا راضی باشد؟! باور کنید اگر آنها را هم بدهیم تا اظهارت به شکست و نوکری نکنیم حاضر نیستند کوتاه بیایند، زیرا میخواهند از دیگران زهره چشم بگیرند!
لذا تا امریکا به برجام بازنگردد و تمام تحریمها و موانع تجارت و مراودات بانکی و سرمایه گذاری خارجی را برندارد، هیچ مذاکره ای فایده ندارد و اگر مسئولان به قابلیت های داخلی اعتماد کنند و بهاء دهند، این مسئله دور از انتظار نیست.
رحیم اقدم
۰۴:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
غلط زیادی کرده.ملت گوش بفرمان فرمایشات رهبری و اقدام مقتدرانه سپاه است.رهبری فرمودند مذاکره نمیکنیم.والسلام.قابل توجه مسئولان.ملاک فقط و فقط فرمایشات مقام معظم رهبری است.
صادق ساجدی
۰۲:۴۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
ومکروومکرالله والله خیرالماکرین
ناشناس
۰۲:۰۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
حالا بالفرض كه مذاكره كرديم و توافق هم كرديم شما كه هر وقت خودتون صلاح بدونين زيرش ميزنين پس فايده مذاكره با شماها چيه
محمدی
۰۱:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
شما یه پولی هم بزارید توی جیب ما با شما مذاکره نمی کنیم. آزموده را آزمودن خطاست.
ناشناس
۰۱:۳۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
یک ساله میگن ما پیش شرط نداریم بحث اصلی مذاکره بر مسائل اون ۱۲ شرطه ..میگن اگر آماده این بیاین بشینین سر میز درباره ۱۲ شرط صحبت کنیم ☺
ناشناس
۰۱:۳۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
حرفهای وزیر امور خارجه آمریکا صدرصد یک فریب برزگ است
هیچکس دیگر فریبهای شیطان بزرگ آمریکا را نمی خورد
مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا جنایتکار
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
ولی ما برای مذاکره باشماعهدشکن کذّاب پیش شرطهایی داریم به اندازه ی چهل سال خباثتی که درحق ملت مارواداشتید ،هیچ ایرانی غیرتمندباشعوری حاضربه مذاکره باشما نیست.
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
آمریکایی پست فطرت;به این زودی هافکرکردی که جنایتهایی راانجام دادیدبه بوته فراموشی میسپاریم مثل زدن هواپیمای مسافربری توسط رزم ناوجنگی شمادرخلیج فارس؟به تلافی انتقام این جنایت بایدموشکهای تک مرحله ایران درآینده نزدیک باسرعت وچالاکی وکلاهک های انفجاری مرگباروشوک آوردربالای سرجزیره دیگوگارسیا، برسندوزیرضربه خودبگیرند
چلچلا
۰۱:۱۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
اینها از اولشم میدونستند ایران این شروط 12 گانه رو قبول نخواهند کرد صرفاً خواستند با کارشون به مرگ بگیرند تا ایران به تب راضی شود و همچنین قصد داشتن از این شروط مسخره و غیر قابل اجرا بعنوان حربه ای برای فشار به ایران استفاده کنند تا به جهانیان نشان دهند که با وجود عقب نشینی آمریکائیان از شروط خود ایران حاضر به مذاکره نیست!
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
مسولی که باز با این دروغگو ها مذاکره کنه ما ملت اون رو خیانت کار میدونیم ...باز میخاین یک برجام ننگین دیگه درست کنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
به دلت میمونه. ابله نادان
اقا صمد
۰۰:۲۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
سالی که نکوست از بهارش پیداست، این نامردا که نه پیمان می فهمند چیه نه مرام نه انسانیت توافق کردن زدن زیرش بازم همین کارو میکنن ، اساسا چه نیازی ما به امریکا داریم،هروقت در کشور به روی کالاهای اشغالشون بازمیشه مردم ما بیکار میشن و بدبختر ، الان حتما برای انتخاباتش دست و پا میزنه ، فریب نیرنگ و لبخند شیطانی امریکا را نباید خورد، امریکا فقط مثل زالو خون کشورها رو میمکه و اگر سود داشته باشه میاد سراغش و اخرشم نابودشون میکنه،
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
آرزوی مذاکره مجدد با ایران به گور می برید . چه با پیش شرط چه بدون پیش شرط .همان مذاکرات هسته ای برای هفتاد پشتمان بس است آن هم نباید انجام می دادیم هسته ای رفت تحریم ها ماند تحریم و فشار هم بیشتر شد. مذاکره تهش یعنی تسلیم و نفوذ
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
ولی ملت ایران مذاکره ی بدون پیش شزط را نمی پذیرند
آقای پمئو!!!
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
آمریکا شیطان بزرگ است.هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر ترامپ
شهرام
۲۱:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
درصورت فراهم شدن شرایط فرصت مذاکره رو نباید از دست داد...
ایرانی
۲۳:۲۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
آقا شهرام مگر دربرجام مذاکره نشد؟ نتیجه چه شد؟ عاقل نباید فریب شیطان را بخورد
امیر
۲۳:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
مذاکره با آمریکا سم است
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
نباید گول شان را خورد .در برنامه زنده اعتراف کرد .که بارها دورع گفته بنفع منافع کشورش .به دنبال عکس یادگاری برای پیروزی در انتخابات اتی اند
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
نباید با آمریکا مذاکره کرد
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
این آرزو را تو واربابت ترامپ به گور خواهید برد
ناشناس
۲۱:۲۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
اقای پمپو شما اماده باش برای مردن.با ایران نمیتونی معامله کنی.
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
ننگ بر امریکای خبیث
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
امریکا بیجا کرده که خواهان مذاکره است
مجید
۲۱:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
مذاکره بی مذاکره اونهم با شما که پرونده تان خیلی سیاه است پمپئو
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
ننگ بر ترامپ
نیما
۲۱:۰۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
نه مذاکره نه جنگ
فقط تنها راهتون برگشت به برجام
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
تازه دشمن متوجه اشتباهش شده.
بختیاری
۲۰:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
حالا بشنو از شرط‌های ما ایرانیان
یک اینکه کلیه تحریمها برداشته شوند.
دوم اینکه پایگاههای اطراف ایران برچیده شوند.
سوم اینکه در امور داخلی و دفاعی و قدرت و توان ما ایرانیان صحبتی به میان نیاید.
چهارم اینکه از نفوذ ایران در منطقه و یا جهان ترسی نداشته باشید.
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
کلا میزند زیر حرف اش .عادت اش است .اصلا فایده ای نمیبینم .
جعفر
۲۰:۱۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
اینجاست که اثر مقاومت دیده می شود اگر در مقابل زورگویی های دشمن بایستیم مطمئنا آنها هستند که از مواضعشان عقب نشینی می کنند
ما تا آخر ایستاده ایم
آقای پمپئو این آرزو را که بتوانید ملت ایران را مغلوب زیاده خواهی ها یخود کنید به گور خواهید برد
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
منتظر باش تا جانت در آید به سر .....
اول تحریم میکنید بعد ادعای مذاکره دارید ..
این از کوچکی و کج فهمی شماست که خیال باطل در سر دارید
ابوالفضل
۲۰:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
ترامپ داره زیادتر از کوپنش حرف وراجی میکنه
همشهری
۲۰:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
به نظرم آمریکا که براحتی از پیمانهای بین المللی را زیر پا می گذارد قابل اطمینان نیست ولی باز برای آخرین بار ودر صحن سازمان ملل آخرین حرف هایمان را به آنها بگوییم ولی از خطوط قرمز مان خارج نشویم آمریکا ازما باج میخواهد .
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
نشان میدهد به هیچ وجه نباید کوتاه بیاییم .شاید هم میخواهند تمام توپ هایشون را بطرف ما پرتاب کنند و ما را مقصر بدانند .و بعد هر کاری دلشون میخواهند بکنند.برگه موفقی برای انتخابات پیش رو میخواهد .چونکه برگ برنده تا بحال ندارد .
bm
۲۰:۰۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
شک نکنید قدرت واقعی ایران را درک کردند..
و میدانند که واقعا با یک شیر خفته خطرناک روبه رو هستند..
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
ولی ما شرطمون برچیدن پایگاهاتون از اطراف ایرانه
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
حالا شد
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
حالا ایران شرط بزاره
مصمم
۱۹:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
آقای پمپئو شما نمی توانید شرط بگذارید اگر هم مذاکره ای باشد که در شرایط فعلی هرگز امکان ندارد این ایران است که برای مذاکره با شما شرط های زیادی دارد شما اینقدر بی اعتبار هستید که حتی اگر شرایط ایران را هم بپذیرید هیچ تضمینی برای نتیجه بخش بودن مذاکره وجود ندارد ، شما تا حالا باید می دانستید که تصمیم گیرندگان کلان کشور عزیز ما خیلی عاقل تر از آنند که دوباره با آمریکا آن هم با رئیس جمهور بی اعتبار و غیر قابل اعتمادی مثل ترامپ وارد مذاکره شود اگر هم یک روزی بخشی از ملت ایران موافق مذاکره با آمریکا بودند با پیمان شکنی های ترامپ و عملکرد چاله میدانی او هرگز موافق مذاکرة مجدد نیستند مگر عدة بسیار قلیل خودباخته و وطن فروش که در مقابل ملت 80 میلیونی ایران هیچ به حساب می آیند .
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
خخخخخخ. دیوانه اند اینا!!
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
شما اول عذر خواهی کنید نسبت به جنایاتی که درطول ۳۰۰ سال نسبت به بشریت٬خصوصآ مردم ایران انجام داده اید. ثانیآ مگر ما این همه انرژی برای این مسئله خرج نکردیم
داود
۱۹:۴۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
یعنی حتی به برجام هم برگردید دیگه حنایتان رنگی ندارد و دیگر هیچ.
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
انشاالله هرچی هست این سیاست ختم به خیر بشه بخدا خسته شدیم ازاین همه گرونی و بی عدالتی در حق مان .البته اون ۱۰درصدیا قطعا نمیدونن تورم چیست و الان نظراتی میدن که طعم فقر و تورم را نچشیدن
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
مذاکره بی فایده است آنها باید نیروهایشان را از منطقه خارج کنند
محمد
۱۹:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
١٨٠ درجه تغيير در سخنان سران امريكا، اين صدق گفتار مقام معظم رهبري رو نشون ميده ما فقط با مقاوت پيروز ميدان هستيم امثال ترامپ و پمپئو نميتونن با حتي با حيله و نيرنگ جديد به اسم مذاكره وارد گفتگو با ايران بشن و دوباره بزنن زير قراردادهاشون قبلا مذاكره كرديم پس با مقاوت مجبور ميشن با رو سياهي برگردند به مفاد برجام. جانم فداي رهبر
حسین
۱۹:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
شما را به حدی دغل باز، بی شرافت و نامرد میدانیم که چه با پیش شرط و چه بدون پیش شرط شایسته نشستن سر یک میز نمی دانیم.
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
اول از همه آمریکا بایستی مثل یک کشور عادی رفتار کند و همه معاهداتش را عملی کند نه اینکه لغو کند و بهم بزند.
دوم اینکه آمریکا با لفاظی و مکر و حیله می خواهد شوی تبلیغاتی سیاسی اجرا کند و ایران بایستی با پافشاری روی اجرای برجام از طرف آمریکا و لغو تحریم های آنها تصمیم به بررسی مذاکره بگیرد.
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
سم است یعنی اینکه خطرناک است
تحت هر شرایطی
کامران
۱۹:۰۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
دیگه. چه جوری بگه ترامپ؟ همینه.
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
آخه چقدر از سیاست چماق و هویج استفاده میکنید یه بچه دبستانی هم میدونه .
ایرانی۲
۱۸:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
برای برجام مذاکره نشد ؟ نتیجه چه شد؟ عاقل دو بار از یک سوراخ گزیده میشود؟
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
در حال حاضر مذاکره معنایی ندارد، آنها ابتدا باید به برجام بازگردند، در مورد مسأله هسته ای که قبلأ توافق شده. چنانچه مذاکره ای صورت گیرد باید از ظرفیت های ایران به خوبی بهره گیری شود مثل حق پیگرد جنایتکاران جنگی پیشین ایالات متحده، تعیین عوارض در تنگه هرمز، تسهیل تجارت و افزایش حجم مبادلات تجاری در ابعاد نظامی، اقتصادی، پزشکی، تکنولوژیکی و... واقعیت این است که جایگاه ایران و آمریکا مثل گذشته نیست و مسؤلان باید از موضع انفعال خارج شوند.
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
اگه به برجام برگردند وعذرخواهی کننددیگه به مذاکره هم احتیاجی ندارند! وکاملاًدراین زمینه بی نیاز ومستقل میشند:)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
همون تعهداتی که تو برجام قرار بود اجرا کنید رو اجرا کنید بعد حرف از توافق جدید بزنید - راستی شما که از برجام خارج شدید - پس هیچی...
PHD
۱۸:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
مذاکره شود
رزمنده
۱۰:۴۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
مگرنباید به نتایج پایبند بود .برجام اینطور بود؟
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
امریکا از مذاکرات برجام خارج شد
دیگر کدام مذاکره ...دروغ میگوید
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکای جنایت کار
علی
۱۸:۲۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
خیلی بیجا می کنن.
تمام بدبختی هامون از ایناست. و صد البته از خائنین داخلی
مسافرزمان
۱۸:۲۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
جوک خوبی بود برای هضم غذا لازم بود
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
انوقت بفرما در باره چی مذاکره کنیم
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
خوب مذاکره ميکنيم
بحر
۱۰:۴۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
برسرچه ؟ برجام چه شد؟
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
بروووووووووووووووووووووووووو
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
سياست چماق و هويج كه ميگن همينه
محمد
۱۷:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
حالا جان کری او مده می گه از اول قرار بود بعد از گرفتن تمام وعده های نقد برجام از آن خارج شویم و فقط تعهداتش را برای ایران باقی گذاریم برای همین هم در برجام علاوه برما چند کشور دیگر هم حاضر بودند تا بعد از خروج ما ایران مجبور باشد در برجام بماند
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
جنگ نخواهد شد، مذاکره نخواهیم کرد،
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
چه دلشون خوشه ها!
محمد
۱۷:۴۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
ماباشرط هم باشمامذاکره نمیکنیم چه برسه بدون شرط چه رویی هم دارن پروها
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
شرط هاشون رو تو مذاکره میارن ...
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
قطعا مذاکره یعنی شکست ابهت ایران و پیروزی نیرنگ امریکا باید همگان به این نیرنگ پی ببریم.
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
به هیچ وجه مذاکره نکنید
بخدا قسم اگر ۲۰ درصد را بسازیم همه غربی ها به دست پایمان می افتند چون خیلی ترسو هستند..........
جواد
۰۶:۵۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
چرا 20درصد 50 درصد بسازیم تا نوچه ای غربی خساب کار تو دستشون بیفته
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
نتیجه مذاکره با کره شمالی چی شد ایشان فقط یک عکس دو نفره میخواد برای انتخابات 2020 که بگه غیرممکن را در مورد دو کشور ممکن کرده است .
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
شما قابل اعتماد نیستین و مذاکره با شما تا حالا فایده ای برای ایران نداشته در هفتاد هشتاد سال گذشته حتی همه اش ضرر بوده
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
با همین فرمون پیش بریم همه تحریم ها رو برمیدارن ... مقاومت چاره کاره
سعید
۱۷:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
بچم از بی زبونی زبون در آورده خداااا (: