سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات ترافیکی ویژه عید فطر در مشهد اعلام شد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: پلیس راهور با به‌کارگیری کلیه نیرو‌های خود به برقراری نظم و امنیت ترافیکی، پاکسازی مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی و برقراری محدودیت عبور و مرور تا پایان مراسم نماز عید فطر، اقدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدباقر سلیمی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه عید سعید فطر با حضور کلیه پرسنل پلیس راهور خراسان رضوی و شهر مشهد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم باشکوه نماز عیدفطر روز پنجشنبه ۱۶ خرداد ماه ۹۸ در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی و سایر مساجد و تکایای سطح شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: پلیس راهور با به‌کارگیری کلیه نیرو‌های خدمت و راحت با برنامه‌ریزی صحیح نسبت به برقراری نظم و امنیت ترافیکی، پاکسازی مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی و برقراری محدودیت عبور و مرور و در صورت نیاز در حوزه استحفاطی خود تا پایان مراسم نماز عید سعید فطر در مساجد و تکایای سطح شهر و همچنین نماز عیدفطر برادران اهل سنت در بلوار وحدت اقدام می‌کنند.

سلیمی با اشاره به محدودیت توقف وسایل نقلیه از ساعت ۲ بامداد روز عید سعید فطر تا پایان مراسم، افزود: از میدان شهدا به‌طرف خیابان شیرازی، از تقاطع شهدا تا حرم مطهر و روگذر شیرازی، خیابان امام رضا (ع) حدفاصل تقاطع دانش تا میدان بیت المقدس تا حرم مطهر و رینگ زیرگذر، خیابان طبرسی از تقاطع گمنام تا حرم مطهر، خیابان نواب صفوی از میدان پنجراه تا حرم مطهر طول خیابان شهید اندرزگو، از بیت المقدس تا تقاطع خسروی، خیابان آیت الله بهجت از تقاطع شهدا تا مقابل بهجت ۲ در طول مسیر‌های ذکر شده و در دو سمت مسیر‌های مذکور توقف ممنوع است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

اعلام محدودیت های ترافیکی عید فطر در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.