سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور عنوان کرد؛

شناسایی و به‌کارگیری نخبگان راهبرد مدیریت حوزه علمیه

آیت الله اعرافی شناسایی، پرورش و به کارگیری طلاب نخبه را راهبرد مدیریت حوزه اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ آیت الله علیرضا اعرافی،مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور شناسایی،پرورش و ارتقای استعداد‌های برتر حوزه، ایجاد شبکه نخبه سازی و نخبه پروری و زمینه سازی استفاده از آنان را در فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و تبلیغی را از جمله راهبرد‌های مدیریت حوزه علمیه بیان کرد.

وی همچنین بر ایجاد هسته راهبردی، ایجاد کانون‌های امور نخبگانی، ایجاد نظام هدایت علمی استعداد‌های برتر متناظر با نیاز‌ها و استفاده از دیدگاه‌های استعداد‌های برتر در امور اجرایی مدیریت حوزه علمیه ایجاد بانک ایده‌های نخبگان تاکید کرد.

حجت الاسلام عماد رئیس مرکز امور نخبگان حوزه‌های علمیه قم گفت: تا به حال یک‌هزار و ۷۲۹ استعداد برتر آموزشی، پژوهشی، تبلیغی در حوزه‌های علمیه شناسایی شده اند.

در این نشست تعدادی از استعداد‌های برتر حوزه علمیه مسائل و الزامات استفاده و ارتقای ظرفیت‌های نخبگان حوزه را بررسی و پیشنهاد‌های و راهکار‌های خود را مطرح کردند.

وی شناسایی، زمینه سازی رشد و افزایش مهارت و بهره‌گیری از ظرفیت استعداد‌های برتر حوزه در حل مشکلات و رفع نیاز‌های حوزه، جامعه و نظام اسلامی را مأموریت اصلی مرکز امور نخبگان حوزه بیان کرد.

وظایف حوزه و نیاز‌های جامعه، نقش نخبگان و مدیریت حوزه در مسائل اجتماعی، مسائل آموزشی، پژوهشی، تبلیغی، تهذیبی و مدیریتی از محور‌هایی بود که طلاب نخبه به آن اشاره کردند.

انتهای پیام/ح

خودبسندگی باعث بازماندن نخبگان از پیشرفت می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.