سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان نهایی تشکل‌های انقلابی اسلام ناب ۹۸ اعلام شد

فراخوان نهایی تشکل‌های انقلابی، دانشجویی و حوزوی جهت ثبت نام در دوره معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب با محوریت آموزش منظومه معارف اسلام ناب مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب اسلامی اعلام شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،چهارمین دوره تشکیلاتی و معرفتی اسلام ناب با محوریت نظام معرفتی و اندیشه امام خمینی (رحمهالله علیه) و رهبر معظم انقلاب به عنوان یک جهان بینیِ نظام‌مند و نظام‌ساز، تحت نظارت حوزه علمیه و عملیه نهضت، تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اهمیت این دوره در ارائه‌ی اسلام‌ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله به صورت یکپارچه و منسجم است، با این نگاه، یک تصویر هوایی و جامع با دریافت اهمیت همه ارکان و عناصر اسلام با قرائت امامین انقلاب اسلامی در قالب یک بسته‌ی جامع معرفتی و نظام‌واره‌ی آموزشی ارائه خواهد شد. از این رو توصیه می‌شود افرادی که در تیرماه فرصت دارند، ثبت نام و شرکت در این دوره را از دست ندهند.

همچنین به منظور طراحی و اجرای دوره‌ی اسلام ناب، بیش از ۱۵۰ نفر از اساتید حوزوی و دانشگاهی و بیش از ۳۰ نفر کادر عملیاتی طلبه و دانشجو در بخش‌های مختلف محتوایی و عملیاتی نقش‌آفرینی می‌نمایند.

مخاطب اصلی دوره تشکیلاتی و معرفتی اسلام ناب، تشکل‌های دانشجویی و طلاب جوان سراسر کشور هستند که اهمیت این مخاطب در پیام تشکیل بسیج دانش‌جو و طلبه‌ی حضرت روح‌الله (رحمه‌الله علیه) هم مشخص و مبرهن است.

لازم به ذکر است که این دوره علاوه بر دوره دانشجویی برادران، دوره دانشجویی خواهران و دوره طلبگی برادران، شامل دوره بین الملل برادران نیز می‌باشد.

چهارمین دوره اسلام ناب در سال ۹۸، برای برادران از ۱۸ تیرماه در اردوگاه سیدالشهداء (ع) آبعلی و برای خواهران از ۲۴ تیرماه در اردوگاه دانشگاه امام صادق (ع) گیلاوند با نظارت حوزه عملیه و علمیه نهضت و با همکاری سازمان بسیج دانشجویی کشور و سازمان تبلیغات اسلامی آغاز می‌شود و تا اول مرداد ادامه خواهد داشت.

خاطرنشان می‌شود، ثبت نام این دوره در مرحله اول صرفاً از طریق سایت http://eslamenaab.ir و تا تاریخ ۲۴ خرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قرآن ، احادیث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.