سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زورگیران سارق به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ فرد زورگیر که اقدام به سرقت از یکی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد سرقت به عنف در میدان شهرداری بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ فردوسی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که ۳ نفر با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت یک دستگاه تلفن همراه، یک عدد ساعت مچی و مقداری وجه نقد از یکی از شهروندان کرده و سپس متواری شده اند.
سرهنگ براری بیان کرد: با تلاش ماموران کلانتری و استفاده از شگرد‌های پلیسی ۲ نفر از عوامل زورگیری دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از دستگیری عامل ضرب و شتم یکی از شهروندان خبر داد و گفت: به دنبال اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع در شهرک نصر بلافاصله ماموران کلانتری ۲۱ نیایش جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که ۴ نفر با استفاده از سلاح سرد یکی از شهروندان را مورد ضرب و شتم قرار داده و قبل از رسیدن ماموران از محل متواری شده اند.

سرهنگ براری ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری عاملین نزاع در دستور کار ماموران قرار گرفت تا در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده و در عملیاتی ضربتی همه آن‌ها را دستگیر کردند.


انتهای  پیام/ز


دستگیری عامل ضرب و شتم یکی از شهروندان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.