سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست هواشناسی استان سمنان:

دمای هوای استان سمنان افزایش می یابد

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان گفت: دمای هوای این استان از روز یکشنبه دوازدهم خرداد ۹۸ تا آخر هفته به تدریج افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ایرج مصطفوی سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان گفت: براساس الگو‌های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، امروز سامانه بارشی در برخی نقاط به ویژه نواحی شمال و شمال غربی و بخش‌هایی از مرکز استان سمنان فعال است که رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط وزش باد شدید و تگرگ را در پی دارد.

وی با اشاره به روند تدریجی افزایش دمای هوا سمنان، بیان کرد: جوی به نسبت پایدار از فردا تا پایان هفته در این استان حاکم می‌شود.

مصطفوی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای هوای شهر سمنان ۱۴ و بیشینه دما ۲۶ درجه سانتیگراد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان تصریح کرد: در این مدت، فولادمحله با کمینه ۶ درجه سانتیگراد سردترین و حسینان با حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین نقاط استان سمنان گزارش شد.

مصطفوی اظهارداشت: سرخه با ۶۰.۵ میلیمتر بیشترین بارش باران را در ۲۴ ساعت گذشته داشت.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان یادآور شد: بیشترین سرعت وزش باد در استان مربوط به حسینان شهرستان دامغان با ۷۲ کیلومتر بر ساعت بود.

سامانه هواگوی ۱۳۴ آماده ارائه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی‌های جوی سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان دارای ۹ ایستگاه سینوپتیک، ۱۵ ایستگاه اقلیم شناسی و ۵۰ ایستگاه باران‌سنجی در نقاط مختلف است.

انتهای پیام / گ

افزایش دمای هوا در استان سمنان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.