سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۱ هزار سیستان و بلوچستانی از خدمات کاروان سلامت هلال احمر بهره‌مند شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ هزار و ۴۹ نفر از سال گذشته تاکنون از خدمات کاروان‌های سلامت داوطلبان این جمعیت در استان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر به منظور اجرای اهداف انسان دوستانه این جمعیت و نیز حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها با رویکرد ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم منطقه مورد توجه است به طوریکه در این مدت ۵۱ کاروان سلامت در نقاط حاشیه شهر‌ها و روستا‌های دور افتاده استان برپا شد.

وی ادامه داد: غربالگری بیماری‌ها، ویزیت رایگان پزشکان عمومی و متخصص، انجام تست قند خون و فشارخون، توزیع وسایل بهداشتی، آموزش و مشاوره توسط امور داوطلبان این جمعیت در قالب کاروان سلامت انجام می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ارزش خدمات ارائه شده توسط این جمعیت در کاروان‌های سلامت را سه میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال عنوان کرد.

وی گفت: ۹۴ پزشک متخصص و عمومی و بیش از ۳۲۰ کادر پیراپزشکی در کاروان‌های سلامت سیستان و بلوچستان به ارائه خدمات به هموطنان پرداختند.

راشکی بیان کرد: این پزشکان داوطلب به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و توزیع رایگان دارو بین بیماران و افراد محروم و دریافت خدمات درمانی به مناطق مختلف سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ع

ویزیت رایگان پزشکان عمومی و متخصص توسط کاروان سلامت انجام می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.