سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی‌نژاد: ووشوکاران به پاداش‌های جاکارتا اعتراض نکردند/ ورزشکاران برای خوشحالی مردم مسابقه می‌دهند

رئیس فدراسیون ووشو گفت: ورزشکاران ما به خصوص شهربانو منصوریان در مراسم شب گذشته اعتراضی بابت دریافت حواله نقدی به جای سکه نکردند.

 مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه پرداختی پاداش‌های جاکارتا به صورت نقدی بوده است، اظهار کرد: بخشی از حواله نقدی پاداش مدال آوران بازی‌های آسیایی جاکارتا را یک ماه پیش به حساب فدراسیون‌ها واریز کردند.

او درباره اعتراض مدال آوران به پاداش‌ها بیان کرد: ورزشکاران ما به خصوص شهربانو منصوریان در مراسم شب گذشته اعتراضی بابت دریافت حواله نقدی به جای سکه نکردند. علاوه بر این ملی پوشان ووشو در تجمع اعتراضی به نحوه پرداخت پاداش‌ها در وزارت ورزش و جوانان حضور نداشتند.

علی ن‍ژاد درباره اینکه مسئولان به قولشان در اهدای سکه به مدال آورن عمل نکردند، گفت: به هر حال زمانی که قول اهدای سکه داده شد قیمت سکه آن قدر زیاد نبود، اما در حال حاضر شرایط اقتصادی جامعه تغییر کرده است. همچنین ورزشکاران ما به خاطر پول مسابقه نمی‌دهند و برای خوشحالی مردم و افتخارآفرینی برای کشورمان به مصاف حریفان خود می‌روند. علاوه بر این ورزشکاران جدا از مردم نیستند و شرایط اقتصادی کشورمان را به خوبی درک می‌کنند.

رئیس فدراسیون ووشو تصریح کرد: مبلغ پاداش‌های اهدایی رقم کمی نیست و میزان این مبلغ امروز مشخص می‌شود. البته ورزشکارانی که اصرار به پرداخت پاداش‌ها به صورت سکه دارند وضعیت اقتصادی کشورمان را درک نمی‌کنند.

او درباره اینکه پرداخت پاداش‌ها به صورت حواله نقدی باعث کاهش انگیزه ورزشکاران نمی‌شود، گفت: من با ورزشکاران ووشو صحبت کردم و آن‌ها نیز این موضوع را درک کردند و مشکلی در این باره وجود ندارد. مبلغ پاداش‌ها باعث نمی‌شود انگیزه ورزشکاران از بین برود چرا که آن‌ها برای مردم کشورمان مسابقه می‌دهند.

علی ن‍‍ژاد درباره اینکه واریز مبلغ پاداش‌ها به حساب فدراسیون‌ها شائبه ایجاد نمی‌کند، گفت: دفعات قبلی هم پاداش‌ها به حساب فدراسیون‌ها ریخته می‌شد و مبالغ اهدایی به مدال آوران معلوم است و مشکلی در این باره وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: 

جلسه سرنوشت ساز برای تعیین میزان پاداش ها در وزارت ورزش و جوانان

کیهانی: تابع تصمیم وزارت ورزش در اهدای پاداش‌ها مدال آوران هستیم

رضوانی: پرداخت ۲ میلیون تومان به ازای هر سکه به مدال آوران آسیایی صحت ندارد


انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون ووشو درباره پاداش مدال آوران جاکارتا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.