سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگاه آموزشی تخلیه تلفنی در سازمان محیط زیست سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزشی تخلیه تلفنی و راه‌های مقابله با آن، به همت حراست این اداره کل در استان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل ازروابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: کارگاه آموزشی تخلیه تلفنی و راه‌های مقابله با آن، به همت حراست این اداره کل در استان برگزار شد.

وی افزود:این دوره آموزشی با موضوعی که در عین سادگی و کم اهمیت جلوه کردنش بسیار مهم و حیاتی است و بسیار به امنیت کشور خدشه وارد کرده با حضور جمعی از کارشناسان و مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی با هدف ارتقای توان حفاظتی، امنیتی و مصون سازی سازمان از گزند و آسیب‌های احتمالی برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این دوره نیز ارتقای سطح آگاهی کارکنان و آشنایی آنان با روش‌ها و شگرد‌های سرویس‌های جاسوسی جهت تخلیه تلفنی و همچنین راه‌های پیشگیری و مقابله با آن است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان به اهمیت افزایش آگاهی کارکنان در خصوص شگرد‌های جاسوسی و تخلیه اطلاعاتی با توجه به فعالیت آزادانه عوامل سرویس‌های اطلاعاتی دشمن برای کسب هر گونه خبر و اطلاعات هر چند کوچک و ناچیز گفت: رعایت مسائل حفاظتی و امنیتی در امورات شغلی توسط کارکنان هر سازمان در تمامی زمینه‌ها ضرورت دارد.

وی بیان کرد: در این کارگاه در خصوص مباحث تخلیه تلفنی، اهداف دشمن از تخلیه تلفنی، شیوه‌های نوین جاسوسی و تخلیه تلفنی، راه‌های امنیتی جهت کنترل و کاهش خطرات احتمالی سوء استفاده از تلفن‌ها و ... مطالب ارزنده‌ای ارائه شد.

انتهای پیام/ع

کارگاه آموزشی تخلیه تلفنی برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.