سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام عنوان کرد؛

الزام نصب درج قیمت در اولویت ویژه نظارت و بازرسی

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام از الزام نصب درج قیمت در اولویت ویژه نظارت و بازرسی خبر داد.

عزت‌اله عبدخانی معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: کلیه عرضه کنندگان کالا و خدمات مکلفند با الصاق بر چسب قیمت روی کالا به صورت روشن و مکتوب به گونه‌ای که برای همگان قابل رؤیت باشد، اقدام کنند.

وی اظهار کرد: عدم درج قیمت تخلف است و واحد‌های صنفی می‌بایست هر کالا را جداگانه با درج قیمت و اتیکت مشخص نمایند تا از بروز چندگانگی قیمت، ممانعت بعمل آید.

عبدخانی افزود: در راستای تاکیدات روشن بینانه رئیس سازمان صمت استان مبنی بر اهتمام ویژه در خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم در شرایط خاص کنونی و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در مجموعه معاونت نظارت و بازرسی و با همکاری سایر دستگا‌های نظارتی، بر جدیت هر چه بیشتر بازرسی‌ها در موضوع درج قیمت توسط واحد‌های صنفی تأکید و نهایتا اعمال قانون خواهد شد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام ادامه داد: در این راستا از ابتدای هفته جاری نظارت‌ها تشدید و تاکنون تعداد ۱۴ فقره پرونده تخلف تشکیل و به مراجع ذیربط ارجاع شده اند.

انتهای پیام/ د

درج قیمت از اولویت های ویژه نظارت و بازرسی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.