سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر ضرورت توجه به ورزش همگانی و توسعه آن در جامعه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی برلزوم توجه مسئولین به ورزش همگانی و توسعه آن در جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علیار راستگو معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در هفتاد و هشتمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان، ضمن تاکید بر اهمیت ورزش همگانی و توسعه آن در جامعه، گفت: از آنجایی که جمعیت زنان استان نیمی از جمعیت کل استان را شامل می‌شود، لذا باید به ورزش بانوان، نیز توجه جدی داشته و بر توسعه و پیشرفت آن نیز اهتمام بیشتری بورزیم.

وی یکی از وظایف اساسی و مهمترین اولویت‌های شهرداری‌ها را ورزش‌های همگانی در جامعه عنوان کرد و گفت: شهرداری‌ها باید با ایجاد بستر‌های مناسب، استفاده مردم از فضا‌های خالی شهر برای انجام ورزش و پر کردن اوقات فراغتشان آماده کنند.

وی همچنین حضور جوانان در جلسات ساماندهی جوانان استان را از مهمترین اولویت‌ها برشمرد و گفت: باید از دیدگاه‌ها نظرات جوانان در این جلسات استفاده شود تا اثربخشی برنامه‌ها ملموستر باشد و همچنین از حضور سازمان‌های مردم نهاد که در سطح استان فعال هستند و نقش زیادی در اوقات فراغت جوانان دارند نیز استفاده کنیم.

در ابتدای جلسه ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در مورد برنامه‌های ستاد در سال ۹۷، گفت: یکصد و هفتاد و هشت برنامه با کیفیت بالا با همکاری نیرو‌های مسلح در سوم خرداد برگزار کردیم و توانستیم تا به امروز به ۱۳۳ طرح اشتغالزایی مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام اعطا کنیم.

وی از فعالیت ۷۶۰ باشگاه خصوصی در سطح شهر تبریز خبر داد و گفت: در جمع ۲۱۰ هزار نفر از جوانان در این باشگاه‌ها فعالیت ورزشی انجام می‌دهند که از آسیب‌های اجتماعی نیز دور هستند و ما سعی داریم باشگاه‌ها را توسعه داده و از ظرفیت باشگاه‌های خصوصی در راستای توسعه ورزش استان نهایت استفاده را داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین افزود: از سوم تیر ماه ۹۸ برنامه‌های اوقات فراغت در سطح استان آغاز می‌شود و هر سال، نزدیک ۵ هزار و ۴۰۰ پایگاه اوقات فراغت در استان فعال می‌شود تا جوانان عزیز بتوانند اوقات فراغت خود را بنحو احسن پر کنند.

 

انتهای پیام/ش

ضرورت توجه به ورزش همگانی و توسعه آن در جامعه

برچسب ها: اخبارورزشی ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.